سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از تساوی بدون گل مقابل‌ هال‌سیتی گفت: از گل نزدن‌های پیاپی تیم خسته شده‌ام اما عملکرد بالوتلی در مجموع رضایت بخش بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهواسپرت، برندن راجرز معتقد است شاگردان وی در دیدار مقابل هال‌سیتی استحقاق دریافت هر 3 امتیاز بازی را داشته‌اند. این دیدار رد آنفیلد برگزار شد اما قرمزها حتی در خانه هم نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

لیورپول به تازگی شکست 3 بر صفر مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشته و راجرز از گل نزدن بازیکنانش به ستوه آمده است.

وی در پایان بازی گفت: ما 2 یا 3 موقعیت گلزنی داشتیم اما بازیکنان قادر نبودند توپ را درون دروازه قرار دهند. بازیکنان لیورپول در نیمه اول اندکی کند بودند اما در نیمه دوم اوضاع بهبود یافته و انرژی به تیم بازگشت. باید 3 امتیاز این دیدار را می‌گرفتیم اما فرصت‌ها را از دست دادیم.

***بالوتلی عملکرد خوبی داشت

هرچند ماریو بالوتلی در 11حضور خود با پیراهن لیورپول فقط یک بار موفق به گلزنی شد اما راجرز از پیشرفت وی طی این مدت تقدیر کرد.

وی در مورد مهاجم تازه وارد تیم گفت: بررسی عملکرد بالوتلی نشان می‌دهد او در حال پیشرفت و ارتقای سطح کیفی در هر بازی است هر چند تصور می‌کرد در این بازی نیمکت نشین است اما در تمام مدت تمرینات به سختی تلاش کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم تمام 90دقیقه به وی اجازه بازی دهم.
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار