پاسخ سوالات خود در زمينه "ناباروری در زنان و مردان" را اينجا بخوانيد

سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت"رایگان درمان شوید" مطرح کرده بودند، توسط "رئیس انجمن مامایی تهران" پاسخ داده شده است.ناهید

گروه کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت رایگان درمان شوید مطرح کرده بودند را منتشر كرد.  

شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دريافت كنيد.

اما پاسخ سوالات برخي از کاربران درخصوص "ناباروری در زنان و مردان" كه توسط دکتر ناهید خداکرمی، رئیس انجمن مامایی تهران داده شده است، به شرح ذیل مي باشد:

***حسن
پاسخ: خیر، هیچ دارویی برای این بیماری  از لحاظ پزشک زنان وجود ندارد  و این فرد باید به یک پزشک مجاری و ادرار مراجعه کند.

***سحر
پاسخ: خیر،  این دارو باعث نازایی نمی شود و لی باید در مصرف آن تعادل را رعایت کرد.

***سپیده
پاسخ: خیر، اگر در سه نوبت این عمل پاسخ نداد باید به روش های دیگر فکر کرد و یا به پزشک نازایی مراجعه کرد تا علت نازایی فرد مشخص و بررسی گردد.

***الناز

پاسخ:  اگر لوله های فرد مراجعه کننده سالم باشد و آسیب ندیده باشد می توان از روش های کمک باروری انجام داد.

***پریسا
پاسخ: خیر، خطری وجود ندارد زیرا این فرد با حالت طبیعی باردار گردیده است.

***ناشناس
پاسخ: هیچ نوع ماده غذایی باعث سقط جنین نمی شود البته لازم به ذکر است برخی جوشانده های گیاهی امکان سقط جنین را دارند و مواد غذایی آلوده نیز ممکن است خطر سقط جنین را افزایش دهند.

***لاله
پاسخ: اولا این سقط به علات ناهنجاری های کروموزومی است اما جای نگرانی نیست و در بارداری بعدی کودک سالم به دنیا خواهد آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام من یکساله اقدام کردم واسه بارداری هم من هم همسرم ازمایش و سونگرافی پیش از بارداری را انجام دادیم مشکلی نداشتیم ولی بچه دار نشدیم مشکل از کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۱:۵۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
سلام من 27سالمه پنج ساله ازدواج کردم از 13سالگي قرص کلشي سين ميخورم بعلت بيماري ژنتيکي تب مديترانه اي فاميلي الان چهار ماهه اقدام به بارداري کردم بعد پنج سال جلوگيري طبيعي الان ميتونم باداشتن اين بيماري باردار بشم ايا اين قرص مشکلي براي فرزندم بوجود نمياره من به چه دکتري مراجعه کنم من بااين بيماري بارداري برام مجاز است اين بيماري مادرزادي خيلي نادر است به من کمک کنيد يه دکتر زنان يا نازايي که با بيماري ژنتيکي من اشنا باشه معرفي کنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
آیا مصرف قرص های ضد بارداری نازایی می آورد؟