در روز دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام سایتی اف که از صبح امروز در شهر کراسنویارسک روسیه آغاز شده یک نماینده ایران به دیدار فینال راه یافت و دو نماینده دیگر راهی دیدار رده بندی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در وزن 46 کیلوگرم امیر پرسته با شکست کشتی گیرانی از ازبکستان، قرقیزستان، فرانسه و روسیه در دور های اول تا چهارم راهی دیدار فینال شد.

حسن شاکری در وزن 63 کیلوگرم، در دور های اول و دوم کشتی گیران روسی را شکست داد اما در دور سوم به حریف روس باخت و به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه با شکست کشتی گیران قرقیزستانی و روسیه به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن 100 کیلوگرم نعیم حسن زاده در دور نخست کشتی گیر میزبان را شکست داد اما در دور دوم به حریف قزاق باخت و راهی گروه بازنده ها شد وی در این گروه با غلبه بر حریف روس به دیدار رده بندی رسید.

پوریا ترابی در وزن 54 کیلوگرم در دور نخست کشتی گیر ازبکستانی را مغلوب کرد اما در دور دوم به حریف روس باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 76 کیلوگرم حامد منافیان پس از شکست کشتی گیران قزاقستان و روسیه در دورهای اول و دوم در دور سوم به دیگر کشتی گیر روس باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

در روز دوم این رقابت ها 160 کشتی گیر حضور دارند.

دیروز نیز تیم ایران توسط سید ابوالفضل هاشمی در وزن 85 کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سایتی اف ، کشتی ، پرسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار