کریس رونالدو‌ ستاره پرتغالی رئال‌مادرد معتقد است اگر منچستر‌یونایتد فقط یک ناجی داشته باشد آن شخص کسی نیست جز لوئیس فن‌خال. وی همچنین پیش بینی کرد چلسی قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال: رونالدو بازیکن سابق منچستر‌یونایتد اطمینان دارد شیاطین سرخ می‌توانند یک بار دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسیده اما این بار تحت مربیگری لوئیس‌ فن خال.
 
ستاره پرتغالی یونایتد گفت: من هم با سرالکس‌ موافق هستم، باید به فن خال زمان بیشتری بدهیم او مربی بزرگ و خارق العاده است که می‌تواند یونایتد را به قهرمانی برساند هر چند احتمالا این موضوع در فصل جاری ممکن نمی‌شود اما خیلی زود منچستر‌یونایتد همان تیم قهرمان سابق خواهد شد.
 
 رونالدو‌ به نخستین سالهای فرگوسن در اولدترافورد اشاره کرد وافزود: حتی فرگوسن هم در بدو ورود مدت زمانی را صرف ساختن تیم کرد و به عناوین قهرمانی قابل توجهی‌ نرسید فن خال‌ هم برای ساختن یک تیم جدید نیاز به زمان دارد .
 
چلسی قهرمان این فصل است
 
 کریس رونالدو‌ که تجربه کار با ژوزه مورینیو سرمربی فعلی چلسی در تیم رئال‌مادرید را داشته است پیش بینی کرد: در این فصل آبی پوشان جام قهرمانی  را بالای سر می‌برند  
 
رونالدو گفت: چلسی از باقی تیم‌های لیگ برتری در فصل جاری قوی تر است هر چند نمی‌توان از هم اکنون به طور قطع راجع به قهرمانی صحبت کرد اما عقیده شخصی من قهرمانی چلسی را پیش بینی می‌کند.
 
بازده زمانی تعطیلات زمستانی بسیار چالش بر انگیز است زیرا در مدت کوتاهی تا آغاز تعطیلات باید بازی های فشرده و زیادی انجام شود، در این حالت تیم ‌ها می توانید امتیازات زیادی را از دست دهند اختلاف امتیاز چلسی با دیگر تیم ها زیاد است و می‌تواند با ارائه بازی های خوب آن را حفظ کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرتغالی ، کریس ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار