کاپیتان تیم ملی ساواته با پیگیری‌های نماینده مردم اصفهان راهی مسابقات قهرمانی 2014 جهان در شهر رم شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اخیرا "محسن فرضی" کاپیتان تیم ملی ساواته (بوکس فرانسوی) با انجمن این رشته هنرهای رزمی دچار اختلاف شده بود که منجر به مشکلاتی در اعزام این قهرمان به مسابقات جهانی شد.  
 
حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان این موضوع را بررسی و در این راستا با وزارت ورزش و وزارت امور خارجه مذاکراتی انجام داد تا سرانجام مشکل اعزام این قهرمان رفع شد.  
 
محسن فرضی در این رابطه به باشگاه خبرنگاران می‌گوید: به دلیل اختلاف با انجمن ساواته ایران اسم من درلیست اعزامی ملی‌پوشان ایران نبود ولی با حمایت و پیگیری ویژه آقای کامران این مشکل حل شد.
 
وی می‌افزاید: آقای کامران با وزارت ورزش و شخصا با وزیر ورزش و حتی وزارت امور خارجه پیگیری‌هایی انجام داد تا سرانجام ویزای من برای اعزام به مسابقات قهرمانی 2014 جهان در رشته ساواته صادر شد.  
 
فرضی ادامه داد: ساواته یک رشته سختی است و تنها آسیایی دارنده مدال المپیک ورزشی در رشته ساواته من هستم و کشورهای اروپایی رقبای قدر این رشته برای ایران به شمار می‌روند کشورهایی مثل آلمان، بلژیک، صربستان،‌ روسیه، ایتالیا، فرانسه، مراکش، کنگو، اوکراین، انگلیس و... مدعیان تراز اول و دارنده مدال‌های این رشته هستند.  
 
کاپیتان تیم ملی ساواته تصریح کرد: اگر پیگیری‌های آقای کامران نماینده مردم اصفهان نبود به این مسابقات اعزام نمی‌شدم.
 
فرضی در مورد سوابق خود نیز می‌گوید: در رشته‌های موي تای، کاراته، ووشو و کیک بوکس فعالیت کردم و در سال‌های 2003، 2005، 2006، 2008، 2010، 2011 و 2013 موفق به مدال آوری برای کشورم شده‌ام.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در سطح بالایی است ولی امیدوارم بتوانم برای کشورم یک مدال رنگین دیگری به ارمغان بیاورم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار