حصارکی گفت: با درخشش خوب ملی پوشان ساواته 3 سهمیه برای المپیک هنرهای رزمی بدست آوردیم.

 حمید رضا حصارکی رئیس سبک ساواته و رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا پس از بازگشت از رقابت های جهانی ساواته و کسب سهمیه برای حضور در المپیک هنرهای رزمی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیکارهای جهاني ساواته یا بوکس فرانسوی در روزهای جمعه و شنبه یعنی 17 و 18 خرداد به میزبانی فرانسه انجام شده که بیش از سی کشور جهان در این مساباقت شرکت کرده بودند.

 از قاره آسیا فقط کشورهای ژاپن، چین، لبنان و ایران حضور داشتند.

وی افزود: از ایران علی آقا جاری در وزن 65- کیلو گرم و محسن فرضی در وزن 75- کیلو گرم توانستند براي مسابقات combat game یا المپیک هنرهای رزمی مجوز حضور کسب کنند.

 حصارکی در خصوص المپیک  هنرهای رزمی گفت: این مسابقات آبان ماه سال  جاری به میزبانی روسیه و در شهر سن پطرزبورگ انجام می شود مسابقات جهانی ساواته فرانسه یک رقابت انتخابی برای المپیک  هنرهای رزمی روسیه بود.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور رئیس و نواب رئیس فدراسیون جهانی ساواته از جمله شخص بنده با عنوان رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا و یکی از نواب رئیس، برگزار شده یک سهمیه اضافه هم به ایران تعلق گرفت.

با این سهمیه اضافه شده، مجموع سهمیه های ایران برای شرکت در المپیک هنرهای رزمی به عدد سه رسید و این در حالی است که سایر کشورهای آسیایی حاضر دراین پیکارها به ترتیب زیر سهمیه کسب کردند:

لبنان یک سهمیه، چین دو سهمیه، ژاپن نیز دو سهمیه توانستند بدست بیاورند./آق
برچسب ها: بیشترین ، سهمیه ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار