سیدحسین هاشمی با اشاره به ضرورت جمع آوری خودروهای فرسوده در تاکسیرانی و اتوبوسرانی گفت: درخصوص جایگزینی خودورهای فرسوده در تهران و چند کلان شهر به رئیس جمهور نامه نوشتم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "سیدحسین هاشمی" استاندار تهران در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی کنی که عصر امروز در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت آب کشور گفت: مردم باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند زیرا آب قابل تولید نیست و باید مردم در فصل پاییز هم همانند فصل زمستان صرفه‌جویی پیشه کنند.  
 
وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون تشدید آلودگی هوا در مدت زمان اخیر اظهار داشت: در شش ماه اخیر وضعیت هوا خوب بوده است اما همچنان باید برای بهبود وضعیت هوا تدابیری اتخاذ شود.  
 
استاندار تهران با اشاره به اینکه صدهزار خودروی فرسوده در تاکسیرانی و اتوبوسرانی تهران وجود دارد تصریح کرد: جمع آوری این تعداد خودرو کمک شایانی به بهبود وضع هوا می‌کند و نگرانی‌ها را به حداقل می‌رساند.  
 
هاشمی با بیان اینکه وزارت نفت قبول کرده است که ماشین‌های هیدرولیکی را جایگزین خودروهای فرسوده کند اظهار داشت: در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروهای هیدرولیکی در تهران و چند کلان شهر با رئیس جمهور نامه نگاری کردند.  
 
استاندار تهران در پایان با ابراز مخالفت شدید خود با واردات خودرو خاطر نشان کرد: باید خودروها در داخل تولید شوند زیرا ارزش افزوده و اشتغال این تولید برای کشور محفوظ می‌ماند.  

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: فرسوده ، تاکسیرانی ، تشدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار