رئیس کمیته سیاسی حزب‌الله عراق:

اشغالگران آمریکایی را هدف خواهیم گرفت

رئیس کمیته سیاسی حزب‌الله عراق با تأکید بر حضور مقتدرانه این حزب در عرصه سیاسی عراق و شرکت در انتخابات پارلمانی و محلی این کشور تاکید کرد نظامیان آمریکایی در صورت ورود به خاک عراق هدف حملات رزمندگان این حزب قرار خواهند گرفت.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، با هدف تبیین و تشریح بیش از پیش شجاعت‌ها، از خودگذشتگی‌ها و مقاومت ملت عراق در برابر گروه تروریستی تکفیری"داعش" و عملیات‌هایی که گروه‌های داوطلب و مقاومت مردمی این کشور علیه این گروه تروریستی تکفیری انجام می‌دهند، خبرگزاری فارس سلسله مطالبی را تحت عنوان "حدیث مقاومت" منتشر خواهد کرد.
 
بخش دوم از این مجموعه به تلاش سیاسی فراکسیون سیاسی حزب الله با نام فراکسیون «الوارثون» می‌پردازد که «حسین الرماحی»، رئیس کمیته سیاسی این حزب عراقی آن را روایت می‌کند.
 
الرماحی در گفت‌وگوی ویژه درباره برنامه مقاومت حزب الله گفت: رهبران حزب الله و رزمندگان آن کاملا ایمان دارند که دین و سیاست از هم جدایی ناپذیرند و در خط واحدی هستند، بنابراین حزب الله به رغم مشغولیت خود در کار جهادی مسلحانه و مبارزه با تروریسم کار سیاسی را رها نمی‌کند.
 
وی تاکید کرد: فراکسیون سیاسی الوارثون وابسته به حزب‌الله به فعالیت سیاسی خود مشغول است و در انتخابات پارلمانی عراق هم حضور داشت و امروز ما برای شرکت در انتخابات محلی شامل انتخابات شوراهای استانی و دفاتر حزب در همه مناطق بغداد و استان‌ها آماده می‌شویم که این امر موجب محبوبیت و شهرت روزافزون فراکسیون سیاسی حزب الله می‌شود.  
 
الرماحی افزود: حزب الله در روند امور سیاسی عراق اظهار نظر می‌کند، ما در برخی جوانب اقدامات دولت عراق را تایید می‌کنیم و در برخی زمینه‌ها هم اعتراضات خود را مطرح می‌کنیم.
 
الرماحی تاکید کرد: برای مثال تشکیل دولت عراق در موعد مقرر قانونی خود جای قدردانی دارد اما از طرف دیگر به شدت از عدم حمایت‌ها از بسیج مردمی انتقاد کرده‌ایم در حالی که نیروهای مسلح ما بر اساس فتوای مرجعیت دینی برای مبارزه با سازمان تروریستی داعش و دیگر تروریست‌ها با هر نامی که هستند به میدان آمده‌اند.  
 
الرماحی معتقد است: عدم حمایت‌ها از نیروهای مردمی موجب شده که به آمریکا زمینه فرصت‌طلبی برای مطالبه حضور نیروهای زمینی خود در عراق را بدهد و این در حالی است که یورش مجدد نیروهای آمریکایی به عراق اشغال مجدد خاک این کشور محسوب می‌شود.
 
رئیس کمیته سیاسی حزب الله عراق افزود: این قضیه موجب شد که ما برنامه جدیدی وضع کنیم که به موجب آن رزمندگان خود را به دو دسته تقسیم کنیم؛ دسته نخست در مواضع خود در خطوط رودررویی برای مبارزه با گروه داعش باقی می‌مانند و دسته دوم با همه قدرت خود به جنگ با اشغالگران آمریکایی در خاک عراق خواهند رفت.
 
المراحی تاکید کرد: حزب الله تا آخرین قطره خون مجاهدان خود از عراق و مردم آن دفاع می‌کند.
 انتهای پیام/ ض

منبع :فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار