استیلی: هنوز نمی دانیم مکان بازی کجاست؟!/بازی با پرسپولیس ساده نیست

سرمربی تیم راه آهن گفت: بدون شک هنوز اعلام نشده که در آزادی بازی می‌کنیم یا در ورزشگاه تختی به میدان می رویم، اما هر کجا که باشد برایمان فرقی نمی‌کند، باید با برد خارج شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید استیلی سرمربی تیم راه‌آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بطور حتم این بازی دومین بازی است که در جام حذفی برگزار می‌کنیم و دومین باری است که به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

وی در ادامه افزود: بازی با پرسپولیس بازی آسانی نیست و ما بازی سختی را پیش رو داریم.

استیلی در خصوص تیم پرسپولیس عنوان کرد: بطور حتم این تیم از کادر فنی خوبی بهره می‌برد و یک تیم خوب است ولی ما باید نتیجه لازم را کسب کنیم.

سر مربی راه آهن در مورد وجود مصدوم و محروم در تیم گفت: در این بازی دو محروم داریم که یکی از آنها کوهنورد و دیگری شیث رضایی است ما نباید اشتباه کنیم همانطور که بر سپاهان غلبه کردیم باید راههای برد با پرسپولیس را پیدا کنیم.

وی در مورد مکان انجام بازی هم اذعان کرد: هنوز نمی‌دانیم بازی کجا انجام می‌شود اما اگر تختی باشد فاصله هتل تا زمین بازی زیاد است ولی برای ما فرقی نمی‌کند ما باید این دیدار را با برد خارج شویم.

استیلی در پایان خاطر نشان کرد: در مقابل سپاهان به لحاظ روحی – روانی خوب بودیم اما این روحیه باید در مقابل پرسپولیس حفظ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کادر ، هتل ، روحیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار