پیگرینی: آگوئرو‌ هنوز تمام توانش را نشان نداده/جوهارت با سیتی تمدید می‌کند

مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی‌ معتقد است هنوز سرجیو آگوئرو‌ بهترین عملکرد را از خود نشان نداده است وی همچنین به تمدید قرار داد جوهارت بایستی امیدوار باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، سرجیو آگوئرو‌ در 5 بازی این فصل خود برای منچستر‌ سیتی8 گل به ثمر رسانده است و در دیدار اخیر مقابل تاتنهام هم زننده هر 4 گل بازی بوده مانوئل‌ پیگیرینی سرمربی سیتی معتقد است آگوئرو‌ هنوز تمام استعداد و توانایی خود را به نمایش نگذاشته و برای بهتر شدن فرصت دارد.
 
پیگیرینی گفت: در فصل 20011-2012 که منچسترسیتی‌ عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، آگوئرو‌ تاثیر گذار ترین بازیکن ما بود او هنوز هم بازیکن مهم و تاثیر گذار برای تیم است اما مصدومیت ماههای پایانی فصل گذشته تا حدودی آگوئرو را از برنامه‌ها عقب انداخت آگوئرو‌ در صورتیکه به اوج آمادگی خود برسد از رونالدو و مسی هم بهتر خواهد بود.
 
**جوهارت در سیتی می‌ماند
 
 پیگرینی همچنین در ادامه نسبت به تمدید قرار داد جوهارت دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم ابراز امیدواری گرد و گفت: ما مذاکرات در مورد تمدید قرار داد جوهارت را آغاز کرده‌ایم در زمان مناسب به نتیجه قطعی و مناسبی در این باره دست خواهیم یافت احساس می‌کنم جوهارت هم  مایل به ماندن در سیتی است و ما هم از حضور وی استقبال می‌کنیم.
 
 جوهارت در رقابت‌های این فصل لیگ برتر جزیزه به دو کلین شیت‌ دست یافت فقط 19 ماه از مدت قرار داد‌هارت با منچستر‌ سیتی باقیمانده و او نیز به دنبال روشن کردن برنامه آینده خود است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، تمدید ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار