سرمربی تیم کشتی آزاد گاز مازندران گفت:با توجه به شرایط نامساعد مالی نتوانستیم برای حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ جایزه بزرگ کشور کشتی گیران مورد نظر خود را جذب کنیم.

سید مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ در فصل نخست کشتی گیران مورد نظر خود را جذب کردیم و به مقام قهرمانی رسیدیم اما متأسفانه نتوانستیم مبالغ قرارداد بچه ها را در دو فصل گذشته تسویه کنیم و به هیمن منظور در مرحله نهایی آنها جذب تیم های دیگر شدند.
 
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:به هر حال کشتی گیران حق دارند با تیم هایی قرارداد امضاء کنند که حق و حقوقشان را به موقع تسویه کنند من از آنها گله مند نیستم ناراحتی من از مسئولان وزارت نفت است که به کشتی اهمیت نمی دهند و در مقابل بازیکنان تیم فوتبال به موقع مبالغ قراردادهایشان را دریافت می کنند.
 
وی افزود:در حالی فوتبالیست های تیم نفت حق و حقوق خود را به موقع می گیرند که مبالغ قراردادهایشان به هیچ عنوان با کشتی گیران قابل قیاس نیست اما متأسفانه همین که به پول دادن به کشتی و کشتی گیر می رسد در حقشان اجحاف می شود.
 
دارنده مدال برنز المپیک با بیان این مطلب که چون کارمند شرکت گاز هستیم باید سکوت کنیم عنوان کرد: شرکت گاز زیر مجموعه وزارت نفت است و اگر مسئولان این وزارتخانه ورزش برایشان مهم است نباید میان رشته ها تفاوتی قائل شوند؛در هر صورت ما از آنجا که کارمند این مجموعه هستیم همواره باید در مقابل مشکلات بایستیم و سکوت کنیم.
 
وی درباره علت انصراف حسن رحیمی و محمد حسین محمدیان دو ملی پوش تیم گاز نیز اظهار داشت:ما با حسن رحیمی صحبت های ابتدایی را انجام داده بودیم ولی وی گفت باید چند جلسه تمرین کند و در صورت داشتن آمادگی لازم تیم گاز را همراهی خواهد کرد که پس از انجام تمرینات طی تماس تلفنی با مجید محمدی اعلام کرد به دلیل نداشتن شرایط مطلوب نمی تواند در لیگ کشتی بگیرد،در خصوص محمد حسین محمدیان نیز باید عرض کنم وی تا اندازه ای آسیب دیده بود و در وضعیت جسمانی مناسبی نداشت که خود حاجی عسگری تماس گرفت و گفت محمد حسین با شرایطی که دارد بهتر است در لیگ کشتی نگیرد.
 
محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد:درست است به لحاظ تیمی وضعیت چندان مطلوبی نداریم اما با شرایط موجود خیلی  هم ناامید نیستم و با همه توان در مرحله نهایی لیگ مقابل حریفان خود قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جایزه بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار