سید عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی از مسعود ده نمکی کارگردان سریال "معراجی ها" و "رامبد جوان" کارگردان برنامه "خنداونه" تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنا براین گزارش؛ مهمترین رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، نشست رسانه‌ای دبیر شورای معارف معاونت صدا و تشریح برنامه‌ای محرم و صفر و هفته امر به معروف و نهی از منکر و هفتمین دوره طرح ملی "بوی سیب" در سالن معاونت صدا بود.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر دبیر شورای معارف  و معاونت صدا  از رونمایی  نرم افزار‌های اندروید رادیو معارف توسط  آیت‌ الله مکارم شیرازی در قم خبر داد .

براساس این گزارش؛ بسیج صدا و سیما با صدور پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.
محمد احسانی مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از پشت صحنه سریال "ابله" به کارگردانی کمال تبریزی در خانه ویلایی واقع در پاسداران بازدید کرد.کمال تبریزی، بهنام تشکر، مجید صالحی، عبدالله اسکندری و دیگر عوامل سریال میزبان محمد احسانی بودند. حسین محب اهری و مرتضی ضرابی بازیگر نابینا "به رنگ خدا" نیز حضور داشتند.

عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی طی دیدارهای جداگانه از مسعود ده نمکی کارگردان سریال "معراجی ها" و رامبد جوان کارگردان برنامه "خنداونه " تقدیر و تشکر کرد.

دیگر رویداد این هفته، سه گزارشگر، رقابت‌های ورزشکاران ایرانی در بازی‌های پاراآسیایی کره جنوبی به طور کامل از رادیو ورزش پوشش می دهند. همچنین مسئول شورای هماهنگی ورزش صداوسیما گفت: با وجود عدم همکاری کره‌ای‌ها برای پخش زنده مسابقات بازی های پارا آسیایی ، لحظه به لحظه این مسابقات را گزارش می کنیم.
  
مدیر شبکه سه با اعلام خبرعدم پوشش زنده بازی های پارا آسیایی اینچئون از سوی کشور میزبان گفت: دوربین های اعزامی صدا و سیما رقابت ورزشکاران را ضبط و در حداقل زمان ممکن برای پخش به تهران ارسال می‌کنند.

مسعود ردایی تهیه کننده  سریال الف ویژه "شهید چمران" در سفری چهار روزه به کشور لهستان به همراه کارگردان این مجموعه جلیل سامان و گروه تولیدی از امکانات بسیار پیشرفته استودیویی در این کشور بازدید کردند . پیرو مذاکرات انجام شده با مسئولان مربوطه در این کشور به احتمال زیاد 14 لوکیشن کشور آمریکا و همچنین مصر در ورشو تصویربرداری خواهد شد.

لوح فشرده "گنجینه حافظ" شامل دکلمه 10 غزل حافظ با تهیه‌کنندگی و صدای ژاله صادقیان در فرهنگسرای نیاوران رونمایی شد.

رادیو تهران؛ ششمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل‌های پاییزی  را به فواصل اجرا به طور مستقیم  از بوستان گفتگو به روی آنتن برد.

 طی دو حکم جداگانه، سید مرتضی اصغری به عنوان مدیر پشتیبانی خبر شبکه جهانی سحر و سید حسین ادهمی به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه ریزی این شبکه منصوب شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار