رادیو و تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

افشای هویت کلید عمو پورنگ در برنامه "بعضیا"

داریوش فرضیایی با حضور در برنامه "بعضیا" از حواشی پیش آمده گفت.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش؛ در مهمترین رویداد این هفته؛ گفتگوی زنده تلویزیونی حسن روحانی رییس جمهور کشورمان از شبکه اول سیما و رادیو ایران به صورت زنده پخش شد. رییس جمهور در این گفتگوی تلویزیونی به مهمترین مسائل کشور در حوزه‌های اقتصاد، سیاست خارجی، جامعه و فرهنگ پرداخت.

سید عزت الله ضرغامی که به دعوت وزیر ارتباطات جمهوری آذربایجان به باکو سفر کرده است. ضمن دیدار با وزیر ارتباطات جمهوری آذربایجان درباره تشکیل کمیته مشترک بررسی مسایل رسانه‌ای در حوزه‌های فنی و محتوایی به توافق رسیدند.

آیتم خبری "صرفا جهت اطلاع" در آخرین برنامه‌ای که پخش کرد، به حضور فرزاد حسنی به همراه خانواده‌اش در برنامه "ویتامین 3" واکنش نشان داد.

داریوش فرضیایی با حضور در برنامه "بعضیا" علی ضیاء، با اشاره به اینکه سیاست بلد نبوده و از آن چیزی سرش نمی‌شود، گفت: اصلا کلید ما سوئیچ بود. مردم آن را کلید کردند.

وی همچنین تاکید کرد: اجرای نگران من در برنامه کودک هیچ ربطی به قضاها و شایعات ندارد. همچنین برنامه "بعضیا" میزبان مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون بود.

در دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون؛ رییس سازمان بسیج مستضعفین طی نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته دفاع مقدس و همچنین تولید برنامه‌های فاخر در این حوزه قدردانی کرد.

دوازدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی با حضور بیش از 90 مداح، نویسنده، شاعر و پیر غلام حسینی در استان خوزستان آغاز به کار کرد که این اجلاس به مدت 3 روز برگزار می‌شود.

پرویز بهرام صداپیشه و مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما که به علت بالا رفتن اوره و مشکل در ناحیه کلیه به بیمارستان منتقل شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

سری دوم مجموعه انیمیشن "بوستان سعدی" از شبکه پویا به روی آنتن رفت. سری اول انیمیشن "بوستان سعدی" مدت‌ها پیش از شبکه پویا پخش شد.

به مناسبت هفدهم مهر ماه سالروز تولد زنده یاد عباس امیری بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران مراسم گرامیداشتی با حضور بهنام تشکر بازیگر تلویزیون و جمعی از بزرگان سینما و تئاتر در شهر رشت برگزار شد. این مراسم به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کلید ، رادیو ، تلویزیون ، حواشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار