آسنگری گفت:NGO مختلف در زمینه سرطان با یکدیگر همکاری داشته باشند و از موازی کاری در این زمینه پرهیز نمایند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مهناز آسنگری، مدیر بخش خدمات حمایتی موسسه محک در کنگره خدمات حمایتی کودکان مبتلا به سرطان گفت: می‌توانیم حمایت‌های خدماتی را در حین درمان از کودکان سرطانی داشته باشیم در جامعه به دلیل نبود سازمان های حمایتی مختلف، موسسه محک مجبور است پس از بهبودی یا فوت کودکان سرطانی حمایت‌های خدماتی خود را ادامه دهد.

وی افزود: در جامعه وجود نهادهای مختلفی که خانواده‌های بیماران سرطانی را برای دریافت خدمات حمایتی یاری رسانند لازم است انجیوهای دیگر در زمینه سرطان کارکردهای مختلفی داشته باشند تا با همکاری یکدیگر بتوانند به این بیماران یاری رسانند.

مدیر بخش خدمات حمایتی موسسه محک با اشاره به موازی کارهای NGO در زمینه سرطان اظهار داشت: پس از چندین سال فعالیت در زمینه مددکاری بیماران سرطانی، متوجه شدیم در این زمینه نیازمند به روز کردن علم‌مان هستیم، همچنین خدمات حمایتی ما از بیماران سرطانی مطابق استانداردهای جهانی شود.

آسنگری عنوان کرد: دانشگاهها به ما در زمینه خدمات حمایتی بیماران سرطانی آموزش دهند و ما نیز تجربیات خود را در این زمینه با آنها در میان می گذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار