پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پخش نشدن فوتبال توسط صدا و سیما به ضرر فوتبال کشور است ورود افراد ناکارآمد و سیاسی فوتبال ما را به قهقهرا خواهد برد.

ناصر فریادشیران در خصوص پخش نشدن بازی‌های لیگ برتر و مشکلات اخیر سازمان لیگ با صدا و سیما به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در این امر باید مجلس با فدراسیون فوتبال و همینطور صدا و سیما با هم هم سو باشند تا ضررش به فوتبال کشورمان وارد نشود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: من از شخص ضرغامی که خودشان از علاقمندان ورزش هستند درخواست کردم تا تعاملی انجام شود و هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. در ترکیه حتی باشگاههای‌شان شبکه تلویزیونی خصوصی دارند و پول‌های سرسام‌آوری وارد فوتبالشان می‌شود.

فریادشیران در خصوص کفاشیان هم گفت: سال‌هاست که تیم‌های پایه ما نتایج قابل قبولی نمی‌گیرند و ورود افراد ناکارآمد، سیاسی و بی‌دانش ورزش ما را به قهقهرا می‌برد حضور مافیای فوتبال سبب شده تا به راحتی مربیان درجه دو و سه وارد ورزش کشورمان شوند. سجادی و وزارت ورزش باید با نظارت جلوی ورود این افراد ناکارآمد را بگیرند. درهمین باشگاه نفت افرادی که عضو حریفان انحرافی بودند در باشگاه مدیریت می‌کنند و در راس کار حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: پخش نشدن بازی‌ها می‌تواند تخریب کننده باشد چرا که هواداران فوتبال دلسرد می‌شوند و فوتبال کشورمان از بین می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، کشور ، صدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار