عضو اپوزیسیون مخالف :

جناب بی بی سی! فارسی زبانان از شیوه ریاکارانه و بد اندیشانه شما بیزارند

شما که با مالیات شهروندان انگلستان دستگاه سخن پراکنی فارسی زبان بی بی سی را می چرخانید ، حق ندارید سر مردم کلاه بگذارید!

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، سیاست های بکار گرفته شده همسو با استعمارگر پیر در بی بی سی فارسی گاه صدای دوستانش را هم در می آورد . در این خصوص یکی از مهره های اپوزیسیون به نام محمد جلالی در صفحه یکی از شبکه های اجتماعی محفلی این جریان می نویسد:" آقای صادق صبا مسئول ایرانی تبار رادیو تلویزیون فارسی زبان انگلیسی
همانطور که طی جلسه ای در پاریس به شما یادآوری کردم ، باز هم در اینجا برای اطلاع مجدد شما در حضور کاربران و دوستان می گویم که : شما موظفید اشیاء ، افراد ، گروه ها و همه پدیده ها را به نام های واقعی شان بنامید."

این فعال سیاسی کهنه کار اپوزیسیون در ادامه می گوید:" به هیچ بهانه روزنامه نگارانه یا دعوی بی طرفی در مسائل سیاسی و اجتماعی مجاز نیستید گه گروه جنایتکار و خونریز داعش را که همه دنیا آن را تروریست می نامند و ابعاد توحش و جنایت را در دوران ما از حد گذرانده اند ، با نام های قلابی و ساختگی از نوع «ستیزه جو» یا« پیکار گر» و امثال اینها بخوانید زیرا این نوعی شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت انسانی و حرفه ای ست."

این شیوه شما نوعی همدستی با تروریست های جنایتکار داعشی و خیانت به زنان و کودکان مظلوم کرد ایزدی و کوبانی که این وحشی ها کشته اند یا برده کرده اند و فروخته اند محسوب خواهد شد و هیچ توجیه اخلاقی ، سیاسی ، و حرفه ای ندارد.
داعش تروریست است.
شما که با مالیات شهروندان انگلستان دستگاه سخن پراکنی فارسی زبان بی بی سی را می چرخانید ، حق ندارید سر مردم کلاه بگذارید!
حق ندارید در عین حال هم رفیق دزد و هم امینِ قافله باشید.
مردم فارسی زبانی که این شیوه و رفتار شما را مشاهده می کنند از این رفتار شما شگفت زده اند و چنانچه به این گونه روش های غیر اخلاقی و سوء ظن بر انگپز خود ادامه دهید مورد نفرت ایرانیان کرد ها و عرب هایی قرار خواهید گرفت که وجود و حضور توحش آفرین جانیان تروریست داعشی هم احساسات انسانی شان را جریحه دار کرده و هم عواطف دینی شان را .

لطفا تروریست ها را تروریست بنامید. حقوق شما کم نخواهد شد. به رؤسایتان یادآوری کنید که فارسی زبانان از این شیوهء ریاکارانه و بد اندیشانه که در بی بی سی رواج دارد بیزارند و طراحان چنین سیاستی را دشمنان خود و دشمنان انسان تلقی خواهند کرد




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار