سردار همدانی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

جنگ ما دولتی نبود و سازندگی ما نیز مردمی است

مشاور فرمانده کل سپاه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه در تحقق شعار «ما می‌توانیم» نمره قابل قبولی کسب کرده است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "حسین همدانی" در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در مجلس شورای اسلامی‏، ضمن بیان جملاتی از امام(ره) و رهبری درباره «باور به توانستن» اظهار داشت: قرارگاه در حد ظرفیت و توان خود و نیز با توجه به محدودیت‌های موجود‏، نمره قابل قبولی در تحقق شعار «ما می‌توانیم» کسب کرده است.
 
وی افزود: نیروهای قرارگاه‌‌ همان بچه‌های زمان دفاع مقدس با‌‌ همان تفکر بسیجی و روحیه ایثار، جهاد، شهادت و شجاعت بودند که توانستند در عرصه سازندگی و آبادانی ایران اسلامی قدم‌های بلندی بردارند و بدون شک‏، نیت خیر و اعمال آن‌ها در پیشگاه الهی محفوظ و مأجور است.
 
سردار همدانی تصریح کرد: مطمئناً قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با این سرعتی که در طول این مدت حرکت کرده و با توجه به تجربه‌هایی که کسب نموده همچون دوران دفاع مقدس‏، روز‌به‌روز فتوحات بیشتری خواهد داشت.
 
مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به همکاری قرارگاه با پیمانکاران بخش خصوصی خاطر نشان کرد: همان‌گونه که جنگ ما دولتی نبود و متکی به مردم بود، سازندگی ما نیز با توان مردمی در حال انجام است و قرارگاه در این میان فقط به عنوان موتور محرک عمل می‌کند.
 
شایان ذکر است نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خانه ملت‏، برگزار شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار