سردار همدانی در جمع خبرنگاران:

دستاوردهای انقلاب اسلامی از کشورمان فراتر رفته است/حرکت در قطب‌نمای ولایت ضامن بصیرت ماست

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی از کشورمان فراتر رفته و جبهه مقاومت تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار "حسین همدانی" مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدای آماد و پشتیبانی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: باید یاد شهدا زنده نگه داشته شود و شهدا در دفاع مقدس کار بزرگ و ماندگاری را انجام دادند.  
 
وی افزود: دستاوردهای انقلاب که امروزه دایره‌اش از ایران فراتر رفته باعث شده است که جبهه مقاومت، دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار جهانی تقویت شود که این‌ها همه از اهداف شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهداست.  
 
مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به حفظ ارزش‌های والای دفاع مقدس و یاد شهدا در مقابل تهاجم فرهنگی تصریح کرد: حفظ ارزشَ‌های دفاع مقدس بجز با ولایت‌پذیری و تحقق سیره انبیایی و الگو قراردادن دفاع مقدس محقق نمی‌شود.  
 
سردار همدانی افزود: افرادی که بعضا دچار برخی دلبستگی‌ها شدند وقتی به آرامگاه شهدا می‌رسند ساعت‌ها در آرامگاه شهدا به درد دل می‌نشینند.  
 
وی گفت: اولین خواست من این است که شهدا ما را دستگیری کنند و توصیه من این است که در مقابل توطئه‌های پیچیده شیطان بزرگ همه خواهران و برادارن بصیرت داشته باشند.  
 
سردار همدانی در پایان خاطر نشان کرد: برای اینکه در مسیر مستقیم بمانیم باید در مسیر ولایت حرکت کنیم و یاد شهدا را زنده بداریم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دفاع ، مقدس ، تحقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار