بازیگر مجموعه تلویزیونی "رهایی"،‌ این اثر را نقطه عطفی در کارنامه کاریش دانست و افزود: همبازی شدن با "میترا حجار" افتخار بزرگی برای من است و خوشحالم فرصتی دست داد که تجربه ای تازه در زمینه بازیگری به دست بیاورم.

"نازنین پیرکاری"، بازیگر، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه تلویزیونی "رهایی" را نقطه عطفی در کارنامه کاریش دانست و افزود: همبازی شدن با "میترا حجار" افتخار بزرگی برای من است و خوشحالم  فرصتی دست داد که تجربه ای تازه در زمینه بازیگری به دست بیاورم.   

این بازیگر درباره حضور در سریال «رهایی» گفت: دراین سریال نقش دختر یکی یکدانه سردار را بازی می کنم که  عاشق است و سادگی های خاص خود را دارد.
 
نازنین پیرکاری گفت:  پیش از این با مسعود تکاور در تله فیلم «شاهد» همکاری داشتم، این تجربه خوب و البته تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در کنار عوامل دیگری مثل کست بسیار خوب، فیلمنامه منحصر به فرد و قصه متفاوت موجب شد که  با این نقش را بپذیرم.
 
این بازیگر افزود: «رهایی» نقطه عطفی در کارنامه کاری من است، همبازی شدن با میترا حجار، رامتین خداپناهی، حسن سلیمانی و حضور بازیگرهایی مثل دانیال حکیمی و سام قریبیان افتخار بزرگی برای من است و خوشحالم فرصتی فراهم شد تا بتوانم پس از مدتها در نقش متفاوتی ظاهر شوم.   
 
پیرکاری تصریح کرد: شبنم، دختر یک دانه سردار «رهایی» دختری هم سن وسال خود من است و این مسئله برای من که تجربه های زیادی در ژانر کودک و نوجوان دارم، بسیار اهمیت داشت، همچنین،  این شخصیت را با همه وجودم دوست داشتم و سعی کردم به بهترین نحو آن را ایفا کنم.
 
بازیگر فیلم «غریبه» افزود: این روزها همراه با خانواده ام «رهایی» را تماشا می کنم، بسیار هم مورد لطف دوستان و مردم قرار گرفتم، از بازی خودم در نقش شبنم بسیار راضی هستم و این اتفاق را مدیون  کارگردانی خوب مسعود تکاور می دانم.
 
پیرکاری تصریح کرد: تکاور کارگردانی است که نسبت به کارش شناخت  دارد و سریال را با وسواس جلو می برد، او  برای کنترل شبنم زمان زیادی صرف کرد و بسیار حساب شده از من بازی گرفت.
 
وی افزود: برای تولید این کار مناسبتی ما با محدودیت زمان مواجه بودیم و گاهی دوستان 16 ساعت در روز مشغول کار بودند، اما برنامه ریزی بسیار خوب مهدی توکلی سبب شد که کار برای ما به بهترین شکل جلو برود.  

 

این بازیگر گفت: من در بخش بیمارستان این سریال حضور داشتم، این بخش در یک بیمارستان واقعی تصویربرداری می شد و باید بگویم کار کردن در دل مردم بسیار شیرین و سخت بود. اینکه ما مجبور بودیم سکانس ها را تکرار کنیم و گاهی مردم را به دردسر بیاندازیم.  
 
وی فیلم علی طالب آبادی را نقاط قوت این سریال دانست و افزود:  «رهایی» از فیلمنامه بسیار خوبی برخوردار است، پیچیدگی هایی در قصه هست که برای مخاطب بسیار شیرین است، علاوه بر این حضور متفاوت شاهد احمدلو و سام قریبیان  و کارگردانی مهیج و متفاوت مسعود تکاور نیز جذابیت های این سریال را دو چندان کرده است.
 
بازیگر نقش «شبنم» در سریال «رهایی» تصریح کرد: خوشبختانه امسال سه اتفاق مهم در زندگی من رخ داد، اول اینکه
 
توانستم دیپلم افتخار بهترین بازیگر بلند ویدیویی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را برای بازی  در  فیلم غریبه به دست آورم، دوم حضورم در برنامه «هفت» بود و در نهایت پخش سریال «رهایی» که با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است.
 
وی تصریح کرد: این رخدادهای نوید فصل تازه ای را در زندگی من می دهد و امیدوارم بتوانیم بعد از این بهتر از گذشته در فیلم ها و سریال ها ظاهر شوم.
 
این بازیگر گفت: از همکاری با  پروژه «رهایی» بسیار خوشحالم و معتقدم بازی های خوب و امکانات ویژه این اثر را به سریالی متفاوت و منحصر به فرد تبدیل کرده است.
 
سریال «رهایی»  کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست که در 10 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است.
 
فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را علی طالب آبادی به رشته ی تحریر آورده و از بازیگران آن می توان به دانیال حکیمی، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی ، رضا توکلی، نازنین پیرکاری ،  افشین سنگ چاپ،  الهام جعفر نژاد،  سوگل طهماسبی،   امیر حسین مدرس،  حمیدرضا هدایتی،  سید مصطفی قدیری،  مهدی کریمیان و همچنین میترا حجار و سام قریبیان اشاره کرد.

 

این سریال که قالبی اکشن و پلیسی دارد و به رهایی گروگان ها ی گروه سارق توسط یگان ویژه ناجا می پردازد، سارقانی  را به تصویر می کشد که رقیب سرسختی برای پلیس به شمار می روند. نیروهای ویژه پلیس برای خنثی کردن طرح و نقشه ی این گروه بزهکار دچار موانع فراوان می شوند.
 
مهدی توکلی زانیانی برنامه ریز و دستیار یک کارگردان، فرزام گل سفیدی مدیر تصویربرداری، فرهاد عزیزی‌فرد طراح صحنه و لباس، سعید احمدی مدیر صدابرداری، مهری شیرازی طراح گریم، داود جمشیدی مدیر تولید، سعید پروینی دستیار تهیه کننده، سیدرسول حاتمی مدیر تدارکات، محسن بهاری منشی صحنه، محمدحسن سعادت هندی عکاس،  راضیه جباری روابط عمومی پروژه از دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی هستند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار