بازی‌های پاراآسیایی اینچئون2014؛

بهروز برجسته: ممکن است در مورد کلاس بندی مختاری اشتباه کرده باشند

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت:کلاس بندی‌هایی که در مرحله اول انجام دادیم مشابه همانی است که پیش بینی می‌کردیم. تنها یکی دو تغییر داشتیم که مثل کلاس هاشمیه متقیان به نفع مان بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهروز برجسته گفت: کلاس‌بندی ها در دو مرحله برگزار می‌شود که برای تائید کلاس بندی در مرحله دوم باید عملکرد ورزشکار مطابق با انچه در کلینیک دیده اند باشد. در مورد مختاری هم از آنجایی که سه نفر به نام مختاری در مسابقات شرکت کرده‌اند فکر می کنم اشتباه کرده باشند.
 
وی از تغییر کلاس بندی در یک تا دوکلاس خبر داد و افزود: کلاس بندی‌هایی که در مرحله اول انجام دادیم مشابه همانی است که پیش بینی می‌کردیم. تنها یکی دو تغییر داشتیم که مثل کلاس هاشمیه متقیان به نفع مان بود.
 
معاون فنی کمیته ملی پاراالمپیک درخصوص عملکرد ورزشکاران ایرانی اظهار داشت: کاروان ایران از لحاظ عملکرد خوب بود و با آخرین ارزیابی که در ایران انجام داده بودیم برابر بود. در برخی موارد حریفان قدرتمندی داشتند و به همین دلیل نتایج در برخی موارد غافلگیرانه بود. در دوومیدانی نیز حتی بارش باران و شرایط جوی روی عملکرد ورزشکاران اثر بدی نداشت.
 
وی نیز از شرایط بد اسکان و تدارکات کره جنوبی گلایه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار