روحانی در جمع خبرنگاران:

طرح‌های دولت یازدهم در استان زنجان در این سفر بررسی می‌شود

رییس جمهورکشورمان در فرودگاه زنجان و در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر طرح‌هایی را كه قرار است در مدت فعالیت این دولت در استان اجرایی شود، با مسئولان استانی در میان خواهد گذاشت.


به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین "حسن روحانی"  پس از ورود به زنجان در جمع خبرنگاران اضهار داشت: در این سفر ضمن بهره‌مندی از نقطه نظرات مردم و مسئولان محلی، پیشرفت کار‌ها را در ماه‌هایی که از فعالیت این دولت می‌گذرد، مرور خواهیم کرد.

رییس جمهور کشورمان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مردم عزیز و بزرگوار زنجان به عنوان عاشقان مکتب ولایت به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین و مراسم عزاداری با شکوه آن‌ها همواره مورد تجلیل ملت ایران هستند، اظهارداشت: همچنین بسیار خوشحالم که این سفر به استان زنجان در آستانه فرارسیدن ماه مبارک محرم انجام می‌شود و عطر حسینی امسال ابتدا از این استان به مشام ما می‌رسد.

دکتر روحانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ملت ایران در سایه ولایت و تحت نظر ائمه (ع) اطهار به راه استقلال و توسعه خود ادامه دهند و همه بزرگان و مردانی که برای استقرار و تعالی انقلاب و اجرای برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌اند از جمله حضرت آیت الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ این صحنه که دیروز به دیار حق شتافت و دیگر بزرگانی که از دنیا رفته و یا شهید شده‌اند مشمول رحمت خداوند باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روحانی ، سفر ، استانی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار