زنجان؛

بررسی طر‌ح‌های توسعه‌ای استان زنجان در سفر هیئت دولت

رئیس‌جمهور در زنجان گفت: طرح‌های توسعه‌ای استان زنجان در سفر هیئت دولت بررسی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای من و هیئت همراه جای خوشحالی است که توفیق پیدا کردیم در مسیر پیشرفت و تعالی کشور در خدمت مردم عزیز استان زنجان باشیم و نقطه‌نظرات آنان را برای پیشرفت کار دولت مورد ارزیابی قرار دهیم؛ در این سفر 2 روزه قطعاً طرح‌های توسعه‌ای استان بررسی می‌شود.
 
وی افزود: مردم ولایتمدار زنجان و عاشق مکتب ولایت به‌ویژه اباعبدالله الحسین(ع)، با شکوه بیشتری رسیدن ماه محرم را اعلام می‌کنند، این سبب افتخار ماست که در آستانه ماه محرم، در خدمت مردم استان زنجان باشیم و عطر عزاداری حسینی به مشام ما برسد.
 
رئیس‌جمهور در خاتمه ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی بیان کرد: به روح پرفتوح همه بزرگانی که برای انقلاب اسلامی زحمت کشیدند و به‌ویژه آیت‌الله مهدوی کنی درود می‌فرستیم.
 
شايان به ذكر است: رییس جمهوری قرار است از فرودگاه به ورزشگاه کارگران شهر زنجان عزیمت کند تا در جمع اقشار مختلف این استان سخنرانی کند.

دیدار با علما، ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان از دیگر برنامه های نهمین سفر رییس جمهوری اعلام شده است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.