معاون امور اجتماعی سازمان‌ بهزیستی کشور گفت: در سه ماه اول سال بیش از 137هزار تماس با مرکز اورژانس اجتماعی خط (123) سازمان بهزیستی کشور گرفته شده است.

 محمد نفریه معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ صنعتی شدن جوامع موجب شده آسیب‌های اجتماعی رنگ و بویی تازه به خود بگیرد.

وی با اشاره به این که ایران جزو معدود کشورهایی است که اورژانس اجتماعی دارد تصریح کرد: اورژانس اجتماعی به مدت 15 سال است که در کشور فعالیت می‌کند و وظیفه اصلی آن رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی بوده و خوشبختانه توانسته در بین خانواده‌ها مدیران و مسئولان به جایگاه خوبی برسد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این که سال گذشته مبلغ 17میلیارد تومان بودجه به اورژانس اجتماعی اختصاص داده شده بود اظهار داشت: امسال سازمان بهزیستی مبلغ 30میلیارد تومان اعتبار را برای این امر پیش بینی شده که از محل ‌آن حقوق و مزایای پرسنل نیز تأمین می‌شود.

نفریه خاطر نشان کرد: در سه ماهه اول سال  137هزار و 113نفر با خط 123 اورژانس اجتماعی تماس گرفته‌اند و 213 مرکز خدمات سیار اورژانس اجتماعی، 21هزار و 443 نفر را پذیرش کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار