فرماندار شهرستان طارم با اشاره به رویکرد دولت «تدبیر و امید»، گفت: رویکرد این دولت با دولت‎های پیشین متفاوت است و اعتبار به پروژه‎هایی اختصاص می‎یابد که تا سال 94 به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،«علی باقری»، اظهار کرد: حضور ریاست‌جمهوری و هیئت همراه برکاتی را برای استان به همراه دارد و انتظار داریم مشکلات کلان استان که در منطقه برطرف نمی‌شود، طی این سفر اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم در توسعه‌ی زیرساخت‎ها مساعدت شود، ادامه داد: هم‌اکنون گازرسانی در مناطق روستایی به ویژه در شهرستان طارم با مشکلات اساسی مواجه است. هم‌چنین در راستای تأمین آب شرب شهرستان نیز باید تمهیداتی اندیشیده شود، چون در این‌باره مشکل جدی داریم.

فرماندار شهرستان طارم گفت: چون شهرستان طارم رتبه‌ی نخست را در تولید زیتون در کشور دارد اختصاص تسهیلات به فرآوری این محصولات در این سفر ضروریست.

باقری خاطرنشان کرد: سه پروژه این شهرستان ردیف ملی دارد که از آن جمله می‎توان به پروژه‌ی جاده‌ی «زنجان - طارم - منجیل» اشاره کرد که مدت زمان زیادی از آغاز آن می‎گذرد و هم‌چنان در دست اجراست. هم‌چنین پایان دو پروژه ملی دیگر به لحاظ توسعه‌ی اقتصادی و اشتغال‎زایی برای شهرستان سودمند است.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: زنجان ، اعتبار ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.