همایش دجالواره در منطقه 10 برگزار می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از برگزاری همایش دجالواره با محوریت آشنایی شهروندان با آسیب شناسی ماهواره در منطقه خبر داد.

 سید جواد حسینی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:‌فناوری ارتباطات ماهواره‌ای ازجمله دستاوردهای بشری است که به دلیل استفاده نابجا از این تکنولوژی این روزها به یکی از آفت‌های اجتماعی تبدیل شده است و به همین دلیل برای آشنایی بیشتر شهروندان با نا هنجاری‌های اخلاقی، راه‌های مقابله با آسیب‌های ناشی از آن و ترویج آموزه‌های دینی همایش دجالواره در منطقه 10برگزار می‌شود.

وی افزود:‌همیشه پیشرفت علم و تکنولوژی همسو با نظرات، اندیشه‌ها و دیدگاه‌ها ونگرش‌ ما نیست. گاهی پیش می آید که همین پیشرفت وگسترش علم صنعت تبعات زیان باری را در پی دارد. فناوری ارتباطات ماهواره‌ای از جمله دستاوردهای بشری است که به دلیل استفاده نا بجا از این تکنولوژی این روزها به آفت بزرگ اجتماعی تبدیل شده است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر با دقت به جستجوی اخبار یا به محیط اطرافمان توجه داشته باشیم بسیاری از این تغییرات مخرب اجتماعی قابل رویت ناشی از تأثیرات سو این پدیده در حال گسترش است. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر شهروندان با نا هنجاری‌های اخلاقی راه‌های مقابله با آسیب‌های ناشی از آن و ترویج آموزه‌های دینی همایش دجالواره از سوی بسیج خواهران حوزه 228 بصیر ناحیه مقداد و مشارکت امور بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه چهارشنبه 30مهر ماه با سخنرانی دکتر احمد بزرگیان در آستان مقدس امام زاده معصوم برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، دجواله ، ماهواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار