کرمانشاه؛

غرق شدن جوان 24 ساله در رودخانه قره‌سو ‌

‌جوان 24 ساله ای که با وجود سرمای هوا برای شنا کردن به رودخانه قره سو زده بود، جان باخت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، بهمن پرورش غواص افتخاری، اظهار کرد: ساعت حدود هفت شب گذشته(28 مهر) با من تماس گرفته و اعلام شد فردی در رودخانه قره سو غرق شده که بلافاصله برای پیدا کردن جسد غریق به منطقه رفته و‌ توانستم در مدت کوتاهی او را که جوانی 24 ساله بود را از آب بیرون بکشم.

وی افزود: این غریق به همراه دوستان خود به اطراف رودخانه قره سو مراجعه و تصمیم به شنا کردن می‌گیرند که متاسفانه این حادثه اتفاق می‌افتد. یکی از دوستانش نیز برای نجات او اقدام می‌کند که موفق نمی‌شود.

پرورش گفت: محل حادثه پر از نخاله‌های ساختمانی بوده و ظاهرا پای غریق بین نخاله‌ها گیر افتاده، لذا از همه مردم تقاضا می‌کنم از ریختن نخاله‌ها در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در دو هفته گذشته شش غریق را از آب‌های کشور بیرون آورده‌ام، گفت: این امر لزوم هوشیاری بیشتر جوانان و خانواده‌های آنان را نشان می‌دهد و اینکه آب‌های آزاد مکان مناسبی برای شنا کردن نیست.

پرورش به افراد توصیه کرد با وجود اینکه فصل گرما تمام شده از خطر غرق شدن غافل نباشند و هنگام مراجعه به حاشیه رودخانه‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمانشاه ، رودخانه ، غرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.