مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: آیت‌الله مهدوی کنی به اعتراف کار‌شناسان و صاحبنظران از استوانه‌های انقلاب اسلامی بود.

سردار "یدالله جوانی" مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران ، درباره ویژگی‌های اخلاقی و ولایتمداری آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی به اعتراف کار‌شناسان و صاحبنظران از استوانه‌های انقلاب اسلامی بود.
 
وی افزود: ویژگی ممتاز آیت‌الله مهدوی کنی ولایت پذیری بود، ایشان از بزرگان و مجتهدین طراز اول به شمار می‌آمد و از جایگاه خاصی برخوردار بود و در دوران حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب خود را جانباز پیرو ولی فقیه می‌دانست.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: ایشان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار بود و هیچ‌گاه در این سال‌ها نگاه دنیاگرایانه نداشت و حضور ایشان باعث تقویت جبهه انقلاب و ولایت بود.  
سردار جوانی با برشمردن خصوصیات عرفانی و ساده‌زیستی آیت‌الله مهدوی کنی، اظهار داشت: از دست رفتن ایشان یک خسارت است و مردم علاقه زیادی به ایشان داشتند.
 
وی در پایان با اشاره به عنایت ویژه رهبری به آیت‌الله مهدوی کنی، خاطرنشان کرد: رهبری نگاه ویژه‌ای به ایشان داشتند و چندین بار حضور رهبری برای عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی و درخواست از مردم برای دعا به منظور حفظ ایشان از نشانه‌های آن است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار