نایب رئیس مجلس گفت: آیت‌الله مهدوی کنی یار مقام معظم رهبری بود و خدماتی کم نظیر و بی‌نظیر به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف ارائه داشت و بدون تردید خدمات این یار سفر کرده از اذهان ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز سه‌شنبه 29 مهر را برعهده داشت در گذشت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
 
وی افزود: آیت‌الله مهدوی کنی یار مقام معظم رهبری بود و خدماتی کم نظیر و بعضا بی‌نظیر به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف ارائه داشت و بدون تردید خدمات این یار سفر کرده از اذهان ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.  
 
باهنر اظهار داشت: مدیریت مجلس خبرگان رهبری، تاسیس اداره دانشگاه بزرگ امام صادق(ع) و هم چنین مسئولیت جامعه روحانیت مبارز تنها بخشی از زحمات این فقیه عالیقدر بود و به حق می‌توان ایشان را عضو هیئت امنای انقلاب اسلامی برشمرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ایشان تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دل بسته به انقلاب و امام و رهبری بود که قطعا از این به بعد نبود این بزرگوار بیش از بیش در میان آنان احساس خواهد شد.  
 
نایب رئیس مجلس خاطر نشان کرد: این ثلمه را به ساحت اقدس ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده این بزرگوار تسلیت عرض می‌نماییم و برای آن روح عالی، علو درجات مسئلت می‌نماییم و نثار روح با عظمتش یک حمد و سوره با هم قرائت می‌کنیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، خبرگان ، کنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار