رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از افتتاح دانشکده دندانپزشکی زنجان همزمان با سفر رییس جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به سفر  رییس جمهور و هيات دولت به استان زنجان يکی از مهمترين اهداف این سفر را بازديد از طرح تحول نظام سلامت در بيمارستانها و مراکز بهداشتی ،درمانی و ارزيابی بسته های تحول نظام سلامت و نيز ارزيابی مقدمات فراهم شده مرحله سوم طرح تحول عنوان کرد.

بیگلری با اشاره به افتتاح دانشکده دندانپزشکی زنجان افزود : در ساخت این بنا تا کنون نزدیک به 15 میلیلرد تومان هزینه شده که این مقدار از اعتبارات ملی و استانی و همچنین منابع داخلی دانشگاه تامین شده است .

وی شروع برنامه توسعه منابع فيزيکی دانشگاه و تجميع کليه ساختمانها و فضای مورد نياز در پرديس دانشگاه رايکی از اولويتهای دانشگاه عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان به بهره برداری از سی تی اسکن جديد بيمارستان ولی عصر (عج) که يکی از نيازهای استان بود و با دونيم ميليارد تومان هزينه که توسط خیرین تامین شده است اشاره کرد.

بیگلری از برنامه های ديگر را ادامه کار احداث پروژه بيمارستان 220 تختخوابی ابهر ونيز زمينه بازديد هيات همراه از بيمارستان اميرالمومنين خدابنده فراهم شود زيرا اين بيمارستان به هيچ وجه جوابگوی نياز منطقه نمی باشد..

وی با اشاره به تکميل بخش سوختگی بيمارستان آيت ا... موسوی را با 35درصد پيشرفت اضافه کرد : برای تکميل آن 10 ميليارد اعتبار لازم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به تاکيد بر تکميل پروژه های بالای 70 درصد که در اولويت کاری هستند اميد واريم در اين سفر در اين زمينه نيز با پيگيری جواب مثبت بگيريم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.