با پيشرفت تکنولوژی و همه‌گير شدن آن در جهان و همين‌طور افزايش خطرات جاسوسي از افراد توسط اين ابزارها، بر آن شديم تا شما را با بخش کوچک و پرکاربردی از اين ابزارهای جاسوسی آشنا کنيم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛‌
مسدود‌کننده دستي تلفن‌همراه
اين دستگاه دو‌کاره هم مي‌تواند کاربرد جاسوسي و هم ضد‌ جاسوسي داشته باشد. از قابليت‌هاي اين دستگاه مي‌توان به مسدود کردن کليه باندهاي شبکه‌هاي سلولي ، مسدود کردن بلوتوث و واي‌فاي و همين‌طور تداخل در دوربين‌هاي مداربسته اشاره کرد. محدوده تحت پوش اين مدل‌ها 30 الي 50 متر است.
 
خودکار
اشتباه نکنيد اين يک خودکار ساده نيست! اين خودکار مجهز به يک دوربين با زاويه باز و يک شيار کارت حافظه ميکرو است و براي اسکن مدارک، عکاسي و ضبط فيلم و صدا از آن استفاده مي‌شود.
 
تهويه هوا
اين تهويه هوا مجهز به يک دوربين ضبط صدا و تصوير است و مي‌تواند در هر مکاني قرار بگيرد و اطلاعات را به صورت وايرلس بر روي شبکه 2G يا 3G ارسال نمايد.
 
کي‌لاگر‌هاي سخت افزاري
اين کي‌لاگرها معمولا از کانکتورهاي PS2 يا USB استفاده مي‌کنند و رابط بين کي‌بورد و کامپيوتر مي‌شوند. اين کي‌لاگر داراي حافظه داخلي و سيستم عامل "در مدل‌هاي پيشرفته‌تر" است. تمامي اطلاعات ورودي از کي‌بورد بر روي آن ذخيره و در زمان تعيين شده به مکان مشخص"مانند ايميل جاسوس يا ديتابيس خاص" ارسال مي‌شود.
 
دوربين ديد در شب
اين دوربين با استفاده از تقويت فوتون‌هاي نور و يا ارسال و دريافت مادون‌قرمز در تاريکي شب جزئيات زيادي را به نمايش مي‌گذارد.
 
گوگل گلس
دستگاهي که بسيار از شما آن را به عنوان يک ابزار پيشرفته براي انجام کارهاي روزانه مي‌شناسيد. اما همين ابزار اگر در دست يک خلافکار، جاسوس و يا حتي اگر هک شود و اطلاعات دوربين آن لحظه به لحظه ارسال شود "چيزي که دور از ذهن نيست"، مي‌تواند يک ابزار جاسوسي باشد. به تازگي هم مشخص شده دليل تاخير در عرضه اين دستگاه مخالفت با کاربرد جاسوسي آن توسط دولت‌هاست.
 
آمپلي فاير همراه
اين دستگاه نيز همانند دوربين ديد درشب"که باعث تقويت حس بينايي ميشد" باعث تقويت حس شنوايي مي‌شود و تا 50 دسي‌بل به قدرت شنوايي مي‌افزايد. با اين قدرت مي‌توانيد پچ پچ دو نفر را در فاصله 30 متري به‌راحتي بشنويد گويي در کنار آن‌ها نشسته‌ايد.
 
سکه
اين سکه‌ها داراي يک محفظه مخفي براي جاسازي اشيا، از جمله کارت‌هاي حافظه هستند. وزن، ابعاد و جنس اين سکه‌ها دقيقا با سکه اصل برابر است.
انتهای پیام/ض

منبع:آی تی رسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.