معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 از برگزاری همایش علمی تخصصی " بانوی سلام، خانواده سالم، شهر سالم" با حضور مسئولان و مدیران شهری در حوزه سلامت و بانوان منطقه روز دوشنبه در کانون فرهنگی توحید منطقه 2 برگزار خواهد شد.

ذبیح ا... زارع معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این همایش به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی سلامت بانوان و گرامیداشت روز خانواده با شعار" سلامت زنان، سلامت نسل ها" و با هدف حساس سازی مدیران سلامت و شهروندان به موضوع سلامت بانوان در سه محور تخصصی" سرطان های شایع زنان، تغذیه سالم و سلامت روان زان با حضور اعضای شورای راهبردی سلامت شهری مدیران شهری، اعضای کانون های سلامت محلات، سلامتیاران و شهروندان منطقه 2، روز دوشنبه 28 مهر ماه  از ساعت 9:30 صبح در محل اعلام شده برگزار می شود.
 
وی در ادامه با اشاره به نقش مهم بانوان در جامعه و رابطه مستقیم و اثر گذار سلامت آنان با سلامت خانواده افزود: مجموعه مدیریت شهری تهران با رویکرد اجتماعی و نگاه سلامت محوری در محلات در سالهای اخیر گام های مهمی در جهت خود مراقبتی و آگاه سازی شهروندان نسبت به موهبت سلامت برداشته است.
 
زارع در ادامه تصریح کرد:علاوه بر برگزاری همایش مزبور برنامه های متعدد دیگری نیز در این راستا پیش بینی شده است که براساس تقویم این هفته اجرا می گردد.
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع ارتقاء سلامت زنان در محیط کار، افزایش سواد سلامت زنان، مهارت های ازدواج موفق، شیوه های همسر گزینی صحیح، پیشگیری از بارداری های پرخطر، اصلاح عادات غذایی نامناسب، موانع فعالیت جسمانی زنان و برگزاری مسابقات ورزشی در مدارس دخترانه و محلات و کوه پیمایی و پیاده روی های خانوادگی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: هفته ، ملی ، سلامت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار