کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید: توانایی‌ها رونالدو قابل وصف نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کریس رونالدو ستاره‌ی تیم فوتبال رئال مادرید در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است. کارلو آنجلوتی سرمربی این تیم معتقد است به دلیل فداکاری‌های زیاد این بازیکن در زمین او موفق شد به این سطح برسد.

وی در این خصوص گفت: توانایی‌های بالای این بازیکن و گل‌های زیبایی که به ثمر می‌رساند، باعث شگفتی من نیست. رونالدو در دنیای فوتبال بسیار خاص است و بالاتر از بازیکنان دیگر قرار دارد . حضور او  در تیم نه تنها به لحاظ گلزنی بلکه از لحاظ هدایت تیم نیز، دلگرم کننده است.

آنجلوتی در ادامه افزود: او زیاد حرف نمی‌زند اما پشتکار بسیار خوبی دارد و به همین دلیل است که برای بازیکنان دیگر یک الگو به شمار می‌آید .گلزنی کار آسانی اما بازیکنان من توانایی زیادی در حمله دارند و می‌توانند به خوبی گل بزنند.

سرمربی سابق آث میلان در خصوص تیم بارسلونا گفت: تیم بارسلونا نسبت به سال گذشته انگیزه‌ی بیشتری پیدا کرده است . البته این تیم همیشه جزو قدرتمندترین تیم‌های مهمان است. تیم ما هم نسبت به فصل گذشته بهتر بازی می‌کند، اما مهمترین مشکل ما گل خوردن بیش از حد است.

در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم زیرا بازیکنان تازه از کش و قوس‌های جام جهانی راحت شده بودند و ما زمان کافی برای آماده سازی بازیکنان در اختیار نداشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم. من با تیم آث میلان دو جام اروپایی پشت سر هم کسب کردیم در رئال هم قصد دارم با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای دومین سال پیاپی به این عنوان دست یابم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آنجلوتی ، رونالدو ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار