در اولین روز از هفته ی تربیت بدنی مدیر اداره کل ورزش و جوانان در جمع خبر نگاران حاضر شد و از برنامه های اداره کل در این هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حسن عابدی ظهر امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی در جمع خبرنگاران با تبریک این هفته به اهالی ورزش و رسانه استان بیان کرد: این هفته در سراسر کشور با رویکرد ورزش همگانی شروع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم «ورزش، سلامت، نشاط و فرهنگ» را شعار این هفته اعلام کرد و افزود: همایش ورزش صبحگاهی مشترک با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و استاندار در محل ورزشگاه شهید حیدریان قم در نخستین روز هفته تربیت‌بدنی برگزار شد.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: نیازها و نقاط ضعف و قوت به صورت ریز و کارشناسانه مورد بررسی قرار گرفته است و موارد لازم در این تفاهم نامه آمده است و این تفاهم نامه به امضا مدیران کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان خواهد رسید.

حسن عابدی دیدار با مراجع عظام تقلید و بهره مندی از نقطه نظرات و رهنمودهای این بزرگواران را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی دانست و گفت: ما هر چه در حوزه ورزش، اخلاق، فرهنگ و جوانان داریم از فرمایشات گوهر بار این عزیزان است.

عابدی انعقاد قرار داد با تربیت بدنی سپاه قم، ساماندهی فضاهای ورزشی با شعارهای اخلاقی و تربیتی، سخنان بزرگان و فرازهایی از فرمایشات امام راحل و مقام عظمای ولایت، اهدای خون توسط کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، تکریم بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان، برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و خانواده‌های آنها و... را از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش برشمرد.

وی همچنین از  اجرای 30 برنامه را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان از تلاش رسانه‌های استان که حوزه ورزش و جوانان را مورد لطف خود قرار می‌دهند قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، مدیرکل ، ورزش ، هفته ، تربیت بدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.