دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم از اعزام راگبی بازان قمی به رقابت های لیگ راگبی قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علیرضا ساری گفت: ورزشكاران قمي عضو هيئت انجمن‌های ورزشی استان قم در حالی در مسابقات ليگ راگبی كشور به مصاف حريفان می‌روند که این رشته ورزشی در قم استعدادهای فراوانی دارد و در کشور به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافته است.

وی یادآور شد: هم اکنون مربی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان یکی از بهترین مربیان و مدرسان راگبی کشور یعنی خانم نرجس شبانی است و در راگبی رده های سنی پایه کشور نیز قم سابقه کسب عنوان قهرمانی کشور را دارد بنابراین قم در راگبی توانایی های زیادی دارد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی و اعلام انجمن راگبی فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان، مسابقات راگبی سید برتر آقایان و بانوان کشور روزهای 30 و 31 مرداماه جاری به میزبانی کرمان برگزار می شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این دوره از رقابت ها در دو ورزشگاه مجزا در شهر کرمان برگزار می‌شود و تیم های علاقمند به شرکت در این مسابقات تا بیستم مردادماه فرصت دارند که برای حضور در آن اعلام آمادگی کنند.

ساری افزود: هيئت انجمن‌های ورزشي يكي از 43 هيئت ورزشي فعال در استان قم است كه البته در مقايسه با ساير هيئت‌های ورزشي كار و وظيفه‌ای به مراتب سخت تر و فشرده‌تر را در هر دو بخش همگاني و قهرماني ورزش قم عهده دارد.

وی ابراز داشت: اين هيئت ورزشي انجمن هاي مختلف ورزشي از جمله بيس بال، سافت بال، طناب كشي، راگبي، فلوربال، فوتبال دستي، دارت و همچنين كريكت را زير مجموعه خود دارد و در تمام اين رشته ها حضور بسيار چشمگير و موفقي در مسابقات ليگ و قهرماني كشور دارد./س

برچسب ها: قم ، ورزش ، لیگ ، راگبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.