به گزارش
گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، فعالیت های این دفتر در 100روز اخیر در حوزه اطلاع رسانی شامل پوشش خبری همایش و برنامه ها، تعریف و شناسایی بخش های پرظرفیت و مستعد خبریابی در قالب هایی چون خبر، گزارش و مصاحبه بوده است. عمده اخبار بصورت تولیدی و کنشی بوده و خبرنگاران این دفتر بصورت حضوری و میدانی به تهیه اخبار اقدام نموده اند.
اخبار و گزارش های تولیدی پس از ارسال، بازتاب خوبی در رسانه های مکتوب، تصویری و اینترنتی داشت به طوری که تمام 153 خبر ارسالی در این مدت، در رسانه ها منعکس شدند.
بازتاب اخبار این واحد در صفحات دانشگاهی روزنامه ها، خبرگزاری های رسمی، سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی چون وایبر، نشان دهنده ارتباط و تعامل مطلوب روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات با رسانه های مختلف است.
براساس این گزارش، اقدامات دفتر روابط عمومی در بخش ارتباطات و تبلیغات، شامل تهیه بولتن، تأیید و نصب اطلاعیه ها، آگهی ها و پوسترهای مناسبتی، تجمیع شماره های تماس و آدرس های پست الکترونیکی اساتید، دانشجویان و همکاران واحد علوم وتحقیقات به منظور اطلاع رسانی بهتر از طریق سامانه پیامکی و ایمیل است.
از دیگر فعالیت های شاخص دفتر روابط عمومی واحد در صد روزه دوم، می توان به انتشار مستمر نشریه پیک علوم اشاره کرد، بطوریکه تاکنون 7 شماره از دوره جدید این نشریه منتشر شده است.
برگزاری بیش از30 همایش، هماهنگی جلسات دفاعیه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، پشتیبانی فنی از برنامه ها و پوشش تصویری (تهیه عکس و فیلم)آن ها، از فعالیت های انجام شده توسط بخش سمعی بصری روابط عمومی واحد علوم وتحقیقات است.
راه اندازی نسخه جدید وب سایت دفتر روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات از دیگر اقدامات انجام شده در ظرف 100 روزه دوم فعالیت این دفتر است.
لازم به ذکر است، در پایان این گزارش، فهرست اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف دفتر روابط عمومی، به تفکیک درج شده است.
انتهای پیام/