پپ گواردیولا‌ سرمربی‌ بایرن‌مونیخ‌ اعتراف کرد در مورد مصدو‌میت ‌تیاگو اشتباه کرد وی همچنین بازگشت ریبری‌ به ترکیب بایرن‌ را بهترین خبر برای این تیم دانست.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای‌ اسپرت‌، طولانی‌تر شدن مدت مصدو‌میت تیاگو موجب شد سرمربی بایرن مونیخ‌ اعتراف کند وی در مدیریت مصدومیت‌ این بازیکن‌ اشتباه کرده است.
 
گواردیولا‌ در این باره گفت: زمانیکه تیاگو‌ برای نخستین مرتبه مصدوم شد پزشکان تیم به پای او کورتیزون‌ تزریق کردند که البته اشتباه بزرگی بود برای تیاگو‌ بسیار ناراحت هستم او هم غمگین و ناامید است  به تیاگو زمان بیشتری بدهیم و تلاش کنیم او وقت بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند تا شرایط روحی خود را بازیابد ادای هیچ جمله تاسف باری نمی‌تواند به تیاگو‌ کمک کند مطمئن‌ هستم او دوباره خوب خواهد شد و باشگاه بایرن مونیخ در هر حال کنار تیاگو می‌ماند و از او حمایت خواهد کرد.

** بهبودی ریبری خبر خوش برای باواریایی‌ها

هر چند بایرن مونیخ هنوز در شوک مصدومیت تیاگو به سر می‌برد اما در آستانۀ بازی امروز شنبه مقابل وردربرمن، گواردیولا نهایت تلاش خود را بکاربسته تا به شاگردانش روحی بدهد.

گواردیولا گفت: معلوم است که شرایط سختی داریم. این ماه درگیر بازیهای مهمی در بوندسلیگا، جام حذفی و چمپیوتر لیگ هستیم اما خبرهای خوشی از بهبودی مصدومیت فرانک ریبری به گوش می‌رسد. ریبری در 2 جلسه تمرینات تیم حضور داشته و زانوی آسیب دیده‌اش هیچ دردی را احساس نکرد، این یک خبر فوق العاده است.

حتی اگر فرانک ریبری هم به ترکیب بایرن بازگردد باز هم این تیم با مصدومان متعددی شامل باستین شواین اشتایگر، تیاگو، خاوی مارتینز، هولگر بد اشتوبر مواجه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ریبری ، تیم ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار