مربی سابق بایرن‌مونیخ به ژردان شقیری توصیه کرد این باشگاه را ترک کند از سوی دیگر اخباری مبنی بر علاقه یوونتوس برای جایگزین کردن شقیری‌ با ویدال شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، ژردان شقیری، ملی‌پوش اسپانیایی بایرن‌مونیخ‌ با مشکل جدی مواجه شده، از طرفی در بازی‌های این تیم نیمکت نشین بوده و از سوی پپ گواردیولا‌ به میدان فرستاده نمی‌شود و از سوی دیگر سران باشگاه از حضور او حمایت کرده و حاضر به انتقال شقیری به باشگاه دیگر نیستند.
 
 اوتمار هیتسفلد، مربی سابق بایرن به شقیری توصیه کرد تا دیر نشده به فکر باشگاه دیگری باشد.
 
هیسفلد گفت: شقیری باید حداقل گزینه انتقال قرضی در فصل زمستان را پیگیری کند او نیاز دارد بیشتر از این بازی کند. بایرن مونیخ باشگاهی نیست که به پول احتیاج داشته باشد آنان خواستار در اختیار داشتن بازیکنان طراز اول و با استعداد هستند زیرا به دنبال کسب قهرمانی در بوندسلیگا و چمپیونزلیگ می‌باشند. شقیری نباید فرصت را از دست دهد و فکری برای خلاصی از نیمکت نشینی کند.
 
***جایگزینی شقیری با ویدال بی‌انضباط
 
روزنامه توتو اسپرت مدعی شد سران باشگاه یوونتوس از بی‌انضباطی‌های آرتور ویدال به تنگ آمده و قصد دارند به زودی او را راهی تیمی جدید کنند. باشگاه ایتالیایی قصد دارد ژردان شقیری سوئیسی را جایگزین ویدال در تیم یوونتوس کنند.
 
ویدال ملی‌پوش اهلی شیلی یوونتوس به موقع بر سر تمرینات حاضر نمی‌شود و تقریبا در تمامی تمرینات نوبت صبح تاخیر دارد. روزنامه ایتالیایی مدعی شده بایرن مونیخ از یوونتوس مبلغ 20 میلیون یورو مطالبه کرده اما یوونتوس فقط حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو است.
 
این خبر در حالی منتشر شد که سران باشگاه بایرن همچنان با انتقال شقیری به هر تیم اروپایی مخالف هستند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شقیری ، بایرن ، دنبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار