مطالعه بر روی قیمت بلیط‌ مسابقات فوتبال در سراسر اروپا نشان می‌دهد فوتبال دوستان انگلیسی مجبور به پرداخت بیشترین پول برای تماشای بازی‌های تیم محبوب خود از داخل ورزشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، هواداران فوتبال در انگلیس برای تماشای بازی تیم محبوب خود بر روی سکوی تماشاچیان ورزشگاه مجبور هستند چهار برابر بیشتر از گرانترین بلیط موجود در رقابت‌های بوندسلیگا‌ پول بپردازند.
 
نتایج یک تحقیقات نشان می‌دهد بهای بلیط مسابقات فوتبال در لیگ برتر انگلیس فقط طی یک سال گذشته سه برابر بیشتر از نرخ تورم این کشور رشد داشته است در این میان آرسنال دارای گرانترین بلیط است بطوریکه حداقل بلیط تماشای بازی آرسنال هزار و 14 پوند و حداکثر قیمت آن دو هزار و سیزده پوند می‌باشد.
 
 این در حالیست که بهای بلیط تیم‌های بایرن  مونیخ و رئال مادرید از 110 پوند و 174 پوند آغاز می‌شود باشگاه بارسلونا هم با وجود داشتن طرفداران متعصب و قسم خورده قیمت بلیط ها را از 103 پوند شروع می‌کند.

میانگین ارزان قیمت ترین بلیط‌ها در لیگ برتر انگلیس 15 درصد بیشتر از سال قبل شده حال آنکه در سراسر اروپا بهای بلیط طی این مدت از 4/4 درصدافزایش فراتر نرفته است.
 
کوین مایلز مدیر اجرایی اتحادیه هواداران فوتبال می‌گوید: بهای بلیط مسابقات فوتبال در انگلیس طی بیست سال گذشته همواره بیشتر از دیگر لیگ ‌های معتبر اروپایی بوده است این مسئله نشان دهنده حجم گردش پولی طرفداران فوتبال در دست باشگاه های انگلیسی است به این ترتیب درآمد‌های جانبی باشگاه افزایش یافته و قدرت خرید بهتری در فصل نقل و انتقالات و یا برگزاری اردوهای آمادگی بدست می‌آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار