تکرار/مدیرعامل بانک کشاورزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها موافقم / اسامی شرکت‌های بانک اعلام شده است

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: هزینه‌ پشتیبانی این سیستم بسیار بالا است و اگر مصرف‌کنندگان از هزینه‌ها مطلع بودند هیچگاه با دریافت این مبلغ مخالفتی نداشتند.

محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص نرخ تسهیلات کشاورزی گفت: نرخ تسهیلات کشاورزی با توجه به شرایط کشاورزان 17 درصد تعیین شده و هیچ‌ یک از کشاورزان تسهیلات 22درصدی دریافت نمی‌کنند و با حمایت‌های دولت، کسری موجود جبران خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد بنگاه‌های بانک کشاورزی تنها 4،5 از کل سرمایه بانک را تشکیل می‌دهد، افزود: در بانک کشاورزی سعی شد تا در زمان تعیین شده از سوی بانک مرکزی، لیست بنگاه‌ها  شرکت‌های بانک اعلام شود، گرچه تعداد بسیار محدودی بود اما با توجه به دستور بانک مرکزی لیست شرکت‌ها اعلام و ظرف سه سال تعیین شده واگذار خواهد شد.

دریافت کارمزد موجب جلوگیر از سایر هزینه‌های اقتصادی، اجتماعی است

طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه در خصوص دریافت کارمزد از پذیرندگان کارتخوان‌ها اذعان داشت: از نظر من سیستم کارتخوان، علاوه بر تسریع در کارها، موجب جلوگیری از بسیاری هزینه‌های اجتماعی، اقتصادی ‌و ... است که کارمزد تعیین شده در مقابل آن‌ها بسیار ناچیز است .

وی تاکید کرد: از طرفی هزینه‌ی پشتیبانی این سیستم بسیار بالا است و اگر مصرف‌کنندگان از  هزینه‌ها مطلع بودند هیچگاه با دریافت این مبلغ مخالفتی نداشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
دمتون گرم خدایی خوب رو دارین.
پولو که یکی دو روز بعد واریز می کنید کارمزدم از کارت خوان هم بگیرید کی به کیه!
Iran (Islamic Republic of)
طرفدارحق
۰۸:۴۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
متاسفانه بعضی ازمسئولین امر ، هزینه ها را می بینند ولی حجم عظیم سپرده ها وسود حاصله ازآن را نمی بینند، بقول معروف "دیوار را از یکطرف گل میکنند."برای اصلاح این افراد صلوات بفرستید.اللهم صل علی محمد وآل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
آین آقای مدیرعامل اگرخبرداشت که طرف درآمدماهیانه اش فقط 45هزارتومان یارانه است چنین حرفی نمی زد چون یک مدیرعامل الحمدالله در کشور ما درآمدهای خیلی بیشتری از بانک دارند
Iran (Islamic Republic of)
مردم ایران
۰۸:۲۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
پولمون که میمونه تو جیبشون بس نیست سودی که از ما میگیرن بس نیست اینم به زور میگیرن مثل بقیه کاراشون این بانکهای ایران
Iran (Islamic Republic of)
اردلی
۰۷:۵۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
ما تنها به این شرط با پرداخت کارمزد موافقیم که بانک هم سود پول ما را به ازاء هر 24 ساعت خوابیدن در بانک معادل هر هزار تومان 6 ریال بپردازد لطفا" این موضوع را به اطلاع مسئولین بانکی کشور برسانیدکه بدانند مردم می دانند چه پول کلانی از آنها در بانکها تحت عناوین مختلف بدون سود مانده وبانکها از سود آنها منتفهند خداوند همه مارا و البته آنها را به راه راست هدایت فرماید آمین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۱۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
اگر هزینه نگهداری خیلی بالاست پس این دستگاه ها رو جمع کنید اگه براتون سودی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
سلام اقای. دکتر اگر عنایت کنندما (پرسنل مهر78)را سروسامان بدهند تا آخر عمر دعاگوی ایشانیم
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۱:۳۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
نمیگید اون همه پول مردم بخاطر همین تجارت الکترونیک دست شما مونده؟چقدر باهاش کار می کنید؟کدوم هزینه پشتیبانی؟مثل اینکه چاپیدن مردم به یه کار روزمره تبدیل شده.خوبه کسی که بیشترین سودو می بره خودتونین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
من موندم دستگاه کارت خوان چه کار ميکنه که بخشي از سود بايد بعنوان کار مزد پرداخت شود خوب شما هم کرايه جايي که اين دستگاهها اشغال ميکنن رو به ما بدين من و خيلي از بازاريا مخالفيم و در صورت اجرايي شدن پرداخت کارمزد به شکل سنتي عمل ميکنيم و دستگاه رو از رده خارج ميکنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
رسانه ها طرف مردم را میگیرند یا طرف بانک ها را؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
من هم بانکی بودم همین رو می گفتم آخه تفلکی ها نه حقوق آنچنانی میگیرن و نه مزایا وام مسکن و اتومبیل و ... اینقدر بریز و بپاش دارن که دیگه رو آوردن به دستگاه pos واقعا خجالت داره اگر دولت اجازه رو صادر کنه دیگه هیچ امیدی نیست شما تو شهر ها دقت کنید کارمند بانک با 3 سال سابقه برج سازی می کنه عند ا... از کجا آورده جز وام های آنچنانی میگیرن چیزی دیگری هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
حالا چقدی میخوان کارمزد کم کنن؟
قطره قطره جم شود .......
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۰۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
با سلام در جواب به این تفکر باید بگویم به حال این کشاورزان باید گریست امانه انگار باید بیشتر به حال شما باید گریست که کمتر گیرتان می اید لطفا چرت و پرت بعضی هارو خبر اعلام نکنید باعث افت مخاطبا باشگاه میشود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۲۲:۳۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
هميشه وقتي ميخواي از كسي پول در بياري اول جنستو مجاني بهش ميدي بعد كه وابسته شد < پوستشو ميكني>
الانم حكايت همينه .
بانكامون كه دارن پوست مردمو ميكنن. اينم روش.
Germany
سعيد
۲۲:۱۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
مگه قبلا خريد برامون سخت بود؟پول ميديم. دولت هرجا ميبينه مردم استقبال ميكنن ميخواد كسب درآمد كنه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
خیلی جالب است پول خودمان را میخواهیم خرج کنیم باید کارمزد بدهیم. اگر کارت خوان نبود برای اینکه بانک پول مردم را مسترد کند چقدر باید هزینه صرف میکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد50
۲۱:۳۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
تو که راست میگی ! همه جای دنیا این کار مجانی اولا ثانیا بانکها مگه برای میلیاردها تومان پولی که از مردم تحت هر اسمی در بانکها هست کار مزد!!!!! میگیرند . لطفا به سمع و نظر جناب دکتر بانک کشاورزی برسانید
Iran (Islamic Republic of)
آراز
۲۱:۲۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
فقط همین مونده که برای نفس کشیدن هم کارمزد پرداخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
شما مطلع هستی کافیه.
United States of America
چرک نویس
۱۹:۲۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
با سلام ...
جا داره اینجا به مدیر عاملی که این حرف رو زده بگم . شما تز ندی بهتره . پر شدی احوالی واست مهم نیست . تلفن که هزینه نداره پ چرا سرویسن همه . بابا بازی در نیارید
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۹:۰۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
من هم اگر یک بانک داشته باشم موافق هستم.
ولی ما هم زرنگ هستیم. بجای کارت کشیدن پول میگیریم.

شما ها دیگه انقدر پرور شدین که هر کاری دلتون مییخواد میکنید.
عین بانک دار های سرمایده دار غربی که فقط به فکر خالی کردن جیب مردم و پر کردن جیب های خالی خودتان هستید. باور کنید ما هم برویم بانک تاسیس کنیم و از دولت و بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی کلی وام و پول و ... بگیریم بعد ببریم بغیر از کار تولید بزنیم خیلی خوبه ها!

ولی ما ... خوار نیسیتم.! چون مسلمان و متعهد هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۰۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
شما که میلیون واست پول خرده بایدم موافق باشی
Iran (Islamic Republic of)
Moji
۱۸:۵۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
آقای مدیر عامل جان،هرچی هم هزینه پشتیبانی بالا باشه از این همه اختلاس و دزدی های زیر زیرکی و وامهای کلانی که میدید و نمیتونید بگیریدش که بالاتر نیست،آخه آقای مدیر شما هروقت که کم میارید سریع میخواید که مردم تاوان اونرو پس بدن،خدا عاقبت همه رو بخیر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
درامد بانکها از پولایی که تو حسابشون هست هم بسیار بالا است
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۵۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
هزینه کارت خوانها هر چقدر باشد به اندازه ای نیست که مردم پولشان را از حساب بانکی خارج کنند ودر جیب خود نگه دارند حتی 100 هزار تومان هم نقدینگی در جیب مردم باشد ضربدر 30000000 نفر کنیم چیزی معادل سه هزار میلیارد تومان می شودکه ضربدر سود 24 درصد سالیانه کنیم می شودسود سالیانه هفتصد بیست میلیارد تومان. فقط اگر صد هزار تومان نقدینگی دست هر نفر دارای حساب باشد ومی دانیم که در اینصورت مبالغ هنگفتی دست مردم به صورت پول نقد می چرخد تازه خود اسکناس هم هزینه بر است. لطفا طمع نکنید که اعتماد مردم از شما صلب می شود.
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۴:۳۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
چرا پول مردمو که ۶ ۷ ساعت تو حساب خودشون نگهمیدارند رو حساب نمیکنند پس
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
باسلام
یک پیشنهاد،بانکها بهتره واسه کارتخواها با مبالغ پایین مثلا زیر 15هزارتومان یا زیر 10هزارتومان کارتخوان هارا قفل کنند تا مردم نتونند برای مبالغ پایین کارت بکشند
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۳:۴۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
ما با کدوم کارتون می تونیم مخالفت کنیم ؟ اصلا مردم کی باشن ؟
Iran (Islamic Republic of)
mostafa
۱۳:۳۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
لطفا مدیران محترم بانکها حرفهای خنده دار نزنید سود پولهایی که با اسم بانک داری اسلامی با بهره های بالا به همین مردم میدهید کفافه این هزینه ها را خیلی خیلی بیشتر میدهد شما چطور میخواید تو اون دنیا جوابگو باشید خدا میداند بخورید این لقمه های حرومو که عاقبت سختی هم در این دنیا هم در آخرت نیسبتان میشود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
داریم کم کم به عصر حجر برمیگردیم
زمانی که بابت خرید چیزی باید یک کالای دیگه بدیم
درمقایسه باکشورهای دیگه پیشرفت خیلی خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
من که میدونم اگه کارمزد بگیرن 99.99 افرادی که کارتخوان دارن ، کارتخواناشون جمع میکنن و پول نقد میگیرن.
اونوقت بیان پول نقد چاپ کنن و ضرر به ........ بزنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
به نظر من بانک ها نباید از کارت خوان ها کارمزد بگیرند چون درسته که برای استفاده کننده ها کارشون سرعتر انجام میشه اما باید یادمون باشه برای بانکه هم سود داره چون هم کارمند کمتری استخدام میکنند و هم سرعت کاراشون زیا مییشه
آخرین اخبار