شبکه الاخباریه سوریه بخشی از رسوایی های امیر جبهه النصره در قلمون را افشا کرد و نشان داد که ادعای این افراد در مورد جهاد برای خدا بکلی دروغ است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پرده از چهره واقعی "ابومالک التلی" که امیر جبهه النصره در قلمون خوانده می شود و ادعا می کند که برای اعتلای دین اسلام می جنگد کنار رفت. او فردی جنایتکار با رسوایی های اخلاقی، فریبکاری و قتل است. شبکه های اجتماعی اخیرا ویدئویی را منتشر کرده اند که به رسوایی اخلاقی وی مرتبط است. اما رسوایی های امیر جبهه النصره به رسوایی های جنسی محدود نمی شود بلکه او همشهریان خود را هم به خاک خون کشیده است تا شاید بتواند فتنه ای در آن به راه بیندازد.

در شهر التل در تاریخ 24 ماه اوت سال 2014 تظاهراتی بر پا شد که طی آن مردم خواستار خروج جبهه النصره از شهر شدند. ابومالک از فرمانده نظامی النصره در شهر التل می خواهد چند تن از بزرگان شهر از جمله بدر الخطیب، عزو و ابو حسام جاموس را که در تظاهرات حضور داشته اند به قتل برساند.

این اطلاعات در شنود ارتباط تلفنی ابومالک با ابوساریه به دست آمده است.

در ارتباط تلفنی دیگر، ابو مالک التلی از یکی از معاونانش می خواهد که نام افراد انتحاری که قرار است در لبنان و سوریه عملیات انجام دهند را اعلام کند که وی ابو تراب، ابو خباب، ابو اسلام اللبنانی، ابو ولید، ابو عمر الزرقاوی و از لبنان ابو علی هاون و ابو البراء الطفیل را معرفی می کند.

در ارتباط تلفنی دیگر ابومالک در گفتگو با یکی از معشوقه های خود از الفاظ جنسی زشت استفاده می کند و از او می خواهد که اطلاعاتی را در اختیار او بگذارد که وی اعلام می کند در «جبعدین»، «التوانی» و «معرونه» مردم پرچم سوریه را به اهتزار درآورده اند.

انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار