رزقی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در 22 بهمن از 5 طرح تحقیقاتی شامل 3 طرح در زمینه تجهیزات پزشکی و 2 محصول دارویی رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، افشین رزقی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع خبرنگاران گفت: در کنگره اپتومتری ایران به میهمانان خارجی از مدیترانه شرقی عنوان کرد: در صورتیکه به همکاری علمی با دانشگاه شهید بهشتی تمایل دارند با آن‌ها همکاری خواهیم کرد. 
 
وی افزود: دانشگاه شهید بهشتی در رتبه‌بندی دانشگاه‌ها تحت عنوان ISI در کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. همچنین این دانشگاه مدیریت فن‌آوری و سوق دادن پژوهش‌ها به سمت کاربردی و تجاری شدن را مهم‌ترین اقدام پژوهشی خود قرار داده است. 
 
معاون تحقیقات و فن‌آوری دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: دانشگاه شهید بهشتی تمام ایده‌های عزیزان در زمینه‌های علمی از تمام کشور را پذیرا است و افراد ایده‌پرداز را مورد هدایت و حمایت قرار می‌دهد. 
 
رزقی با اشاره به کیفی‌سازی پژوهش در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 92، 3 هزار مقاله خارجی را در مجلاتی با نمایه بین‌المللی منتشر کرده است و شاهد رشد 40 درصدی در میزان پژوهش‌های این دانشگاه هستیم. 
 
وی ادامه داد: افزایش 3 برابری شرکت‌های دانش بنیان همچنین رشد 100 درصدی طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی را در یک سال اخیر مشاهده کردیم. 
 
رزقی بیان کرد:‌ در روز 22 بهمن از 5 طرح تحقیقاتی شامل 3 طرح در زمینه تجهیزات پزشکی و 2 محصول دارویی در زمینه‌ی سرطان رونمایی می‌شود. همچنین این دانشگاه از بزرگ‌ترین اتاق تمیز کشور در همان روز رونمایی خواهد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار