رییس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران:

سازمان به عنوان یک مرکز ملی نگاه حمایتی به فناوری دارد

اکبری گفت: طی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دانشگاه پیام نور باید بگویم که سازمان به عنوان یک مرکز ملی نگاه حمایتی به فناوری دارد.

احمد اکبری، رئیس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌ها و دانشگاه پیام نور گفت: طی این نشست ضمن معرفی اهداف سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به‌ این نکته اشاره شده که سازمان در مقام یک مرکز ملی و بین‌المللی با نگاه حمایت از فناوری و نوآوری و با رویکرد تحقیقات کاربردی و توسعه‌ای در کنار فعالیت‌های فنی و مهندسی عمل می‌کند. 
 
وی افزود: همچنین یکی دیگر از اهداف اصلی ما در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران تجاری‌سازی فناوری‌های در دست اجراست که این مهم در دفتر تجاری‌سازی معاونت نوآوری و تجاری‌سازی انجام می‌پذیرد. 
 
در ادامه ابوالفضل فراهانی، رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با هدف تربیت نیروی متخصص و کارآمد و ترویج و گسترش دانش و ارتقای کیفیت آموزشی به فعالیت‌ می‌پردازد. 

وی با بیان این مطلب که دانشگاه پیام نور از زمینه‌های همکاری مشترک با سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران استقبال می‌کند، افزود: امید است با انعقاد این تفاهم‌نامه بتوانیم با بهره‌مندی از توانایی‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و تجهیزات طرفین برای برطرف کردن نیازهای متقابل و گسترش همکاری‌های دو جانبه، گام‌های موثری را برداریم چنانچه در این دیدار تفاهم‌نامه‌ای دیگر نیز در خصوص همکاری در انتشار نشریه علمی‌ـ‌پژوهشی «پژوهش‌های اقتصاد صنعتی ایران» به امضا رسید، همچنین این تفاهم‌نامه به منظور گسترش و ارتقای پژوهش در سطح کشور، کمک به ایجاد ارتباط و همکاری علمی میان محققان و انتشار نتایج پژوهش‌های علمی منعقد شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار