كارگاه آموزشي آشنايي با راهكارهاي بهينه‌سازي مصرف انرژي در تاسيسات برگزار مي‌شود

سومين همايش و كارگاه آموزشي "آشنايي با راهكارهاي بهينه‌سازي مصرف انرژي در تاسيسات" در چارچوب طرح سراسري اصلاح الگوهاي تامين و مصرف انرژي در دانشگاه‌هاي كشور برگزار مي‌شود.

ولي‌الله دشتي‌زاد، مدير طرح سراسري اصلاح الگوهاي تامين و مصرف انرژي در دانشگاه‌هاي كشور در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: طي روزهاي شنبه تا دوشنبه 26 تا 28 مهر 93 سومين همايش و كارگاه آموزشي "آشنايي با راه‌كارهاي بهينه‌سازي مصرف انرژي در تاسيسات" در محل سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران برگزار مي‌شود. 
  
وي افزود: اين طرح در اداره كل طرح‌هاي عمراني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و در قالب كارگروه "بهينه سازي مصرف انرژي و استفاده از انرژيهاي تجديد پذير" به اجرا در مي آيد. 
  
دشتي‌زاد با اشاره به معرفي  مهندس فاطمه‌السادات ميرصفي كارشناس ارشد همكار طرح فوق به عنوان مدير اجرايي اين همايش، اظهار داشت: پيش بيني شده است كه دكتر اميد معاون اداري، مالي و توسعه منابع وزارت متبوع، دكتر اكبري معاون وزير و رياست سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران، معاونين سازمان و جمعي ديگر از مقامات عالي‌رتبه كشور در افتتاحيه همايش مزبور شركت كنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار