مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بیانیه سپاه به مناسبت شهادت تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی ، فضای عمومی کشور برای قشر روشن‌دلان جامعه مساعد نیست ، مذاکرات سه جانبه ظریف، اشتون و کری آغاز شد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز  چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

مذاکرات سه جانبه ظریف، اشتون و کری آغاز شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/23/2666912_749.jpg

مذاکرات سه جانبه وزرای خارجه ایران و آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور دست‌یابی به توافق جامع هسته‌ای، لحظاتی پیش آغاز شد.

اعدام "شیخ النمر" بحران یمن را به منطقه شرقیه منتقل خواهد کرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به حکم اعدام "شیخ نمر النمر" گفت: عربستان با این تصمیم بحران یمن را به منطقه شرقیه منتقل خواهد کرد.

نیروهای مسلح قوی امنیت ایجاد می‌کنند/هیچ کاری بدون امنیت میسر نیست
 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت بسترسازی دانش گفت: امنیت باعث ایجاد قدرت می‌شود و اگر امنیت نباشد در هیچ عرصه‌ای از جمله اقتصادی، اجتماعی، کار و معیشت نمی‌توان کاری انجام داد؛ شرایطی که در کشورهای همسایه آن را مشاهده می‌کنیم.

بیانیه سپاه به مناسبت شهادت تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

فضای عمومی کشور برای قشر روشن‌دلان جامعه مساعد نیست

عضو فراکسیون حمایت از قانون معلولان با بیان اینکه متاسفانه فضای عمومی کشور برای قشر روشن‌دلان جامعه مساعد نیست، گفت: روز عصای سفید روزی باشد که مسئولان به صورت جدی در رفع مشکلات این عزیزان در جامعه تلاش کنند.

در یک سازمان موفق هیچ عضوی بی‌انگیزه نیست

 رئيس سازمان عقيدتی سياسي وزارت دفاع با بيان اينكه حاكميت روحيه بسيجی در سازمان‌ها بسياری از مشكلات را برطرف می‌كند، گفت: ‌اگر روحيه بسيجی همچون هشت سال دفاع مقدس در رفتار و عملكردها ‌حاكم ‌شد، بسياری از مشكلات كشور برطرف می‌شود‌.

مذاکرات سه جانبه ظریف، اشتون و کری آغاز شد

 مذاکرات سه جانبه وزرای خارجه ایران و آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور دست‌یابی به توافق جامع هسته‌ای، لحظاتی آغاز شد.

کنترل تهدیدات لیزری باید بررسی شود/ بررسی پیشگیری از سلاح‌های کور کننده
 رئیس انجمن لیزر پزشکی ایران گفت: یازده مقاله ISI به نام دانشگاه آجا ثبت شده است.

نقش مؤثر لیزر در درمان بیماری‌ها

رئیس بیمارستان گلستان نداجا گفت: تجهیزات جدید باعث گستره عظیم دانش می‌شود و لیزر نقش مؤثری در روند پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

توافق هسته‌ای امکان پذیر است/ مبارزه با تروریسم بازی کودکانه نیست

 رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای به شرط جدیت دو طرف امکان پذیر است، گفت: موضوعات باقی مانده می‌تواند تا مهلت بیست و چهارم نوامبر 2014 حل شود.

پیام رییس جمهوری به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
 رییس جمهوری در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شهادت شماری از غیورمردان و حافظان مرزهای امنیت کشور را در سانحه هوایی اخیر، به وی و خانواده های این شهیدان تبریک و تسلیت گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار