معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مدیریت صحیح بر منابع و داشتن روحیه تعاون و همکاری می‌توان از ظرفیت‌های موجود برای رونق اقتصادی بهره‌برداری کرد.

سید حمید کلانتری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط کشور با داشتن ظرفیت‌های بالقوه فراوان به گونه‌ای است که می‌توان با شناسایی آن‌ها و اعمال مدیریت صحیح بر منابع اعم از انسانی، سرمایه‌ای و فیزیکی می‌توان تمامی ظرفیت‌های موجود را به فعل درآورد.

وی، در ادامه با تأکید بر ضرورت داشتن روحیه تعاون و همکاری تصریح کرد: برای دستیابی به رونق اقتصادی علاوه بر مدیریت صحیح و شناسایی ظرفیت‌ها نیازمند توسعه فرهنگ تعاون در جامعه به ویژه همکاری‌های بین دستگاهی هستیم چرا که بیشتر مشکلات موجود در کشور به دلیل عدم همکاری و نداشتن روحیه تعاون است.

معاون تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در بخش تعاون ما با دو گروه اتاق تعاون و اتحادیه‌ها کار داریم که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از گفتگو با این اتحادیه‌ها که نمایندگی بخش مهمی از تولید کننده‌ها را برعهده استقبال و حمایت کنند چرا که حمایت از تشکل‌ها و نهادهای مدنی در راستای بهبود فضای کسب و کار خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار