عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید اردوی ارمنستان به سود آبی پوشان بوده است چراکه کادرفنی در این اردو بدور از حواشی و جنجال تیم را برای رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر آماده کرده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛  منصور پورحیدری درباره ارزیابی‌اش از وضعیت این تیم بعد از اردوی ارمنستان گفت: همانطور که مطلع هستید ملی پوشان را در این اردو در اختیار نداشتیم اما فکر می‌کنم حضور ما دراین اردو مجموعا مثبت بود. در این اردو بازیکنان زیر نظر کادرفنی به تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خوبی مشغول بودند و کادرفنی نظارت کاملی بر وضعیت آنها داشت. همین مسئله باعث شد که ما در تعطیلات وقتمان را بیهود مصرف نکنیم و تلاش کنیم با موجودی‌ خودمان، تمرینات خوبی را برگزار کنیم.

وی افزود: پیش از این تعطیلات ما در سه بازی متوالی درحالی که مستحق شکست نبودیم، بازی را واگذار کردیم اما با پیروزی برابر ملوان به همه حواشی پایان دادیم و این اردوی ارمنستان هم در حفظ آرامش استقلال بسیار موثر بود. کنار بودن از هیجانات و حواشی به کادرفنی کمک زیادی کرد تا تفکراتش را به تیم القا کند و به طور کلی این اردو بسیار مفید بود.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور پرشمار آبی‌ پوشان در اردوی تیم ملی چیست، اظهار کرد: به هرحال این جای خوشحالی دارد که استقلال بازیکنان زیادی دارد که قابلیت حضور در تیم ملی را دارند اما بحث حضور آنها در ایران هم باید دیده شود. آنها وقتی به تیم اضافه می‌شوند که شاید کادرفنی نتواند از آنها برای بازی با فولاد نوین براحتی استفاده کند. با این همه کاری هم نمی‌توانیم بکنیم. این برنامه‌ای است که اعلام شده و باید تمکین کنیم.

وی درباره مصاف روز شنبه استقلال برابر فولاد نوین بیان کرد: بازی برابر تیمی مثل فولاد نوین اصلا ساده نیست. آنها تیم جوانی هستند و می‌توانند در قامت یک شگفتی ساز برابر ما ظاهر شوند. با این حال مطمئنم کادرفنی استقلال با ارزیابی کامل به مصاف آنها می‌رود. هرچند که دست کم گرفتن این تیم می تواند برای استقلال مشکل ساز شود.

پورحیدری در پایان و در پاسخ به سوالی درباره شایعات برنگشتن کرار به استقلال، عنوان کرد: کرار مشکلی ندارد که برنگردد. وی ممنوع الخروج بود اما مشکلش حل شد و حتما در روزهای آینده به تیم اضافه می‌‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.