عضو هیئت مدیر باشگاه استقلال گفت: من استعفا نداده‌ام فقط برای صرفه جویی در هزینه‌های فوتبال سمتی به نام کمیته فنی و مدیر فنی از چارت سازمانی فوتبال حذف شده است.

منصور پورحیدری، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اصلا بحث استعفا برای من مطرح نیست فقط چون دیگر در فوتبال پستی به اسم مدیر فنی تیم نداریم من هم دیگر در این بحث فعالیتی در باشگاه استقلال نخواهم داشت و به خاطر کم کردن هزینه‌هاست که این پست را از فوتبال کنار گذاشته‌اند و گرنه من همچنان در استقلال خواهم ماند و فعالیت می‌کنم.

وی در مورد وضعیت تیم استقلال گفت: وضعیت تیم بسیار خوب است و ما بازی‌های خوبی را در لیگ انجام داده‌ایم و روند خوبی را طی می‌کنیم. در مورد بازی با نفت به علت مصدومیت چند بازیکن نتوانستیم به درستی تاکتیک تیم را اجرا کنیم ولی در کل بچه‌ها در این بازی نهایت تلاش خود را کردند و خوب ظاهر شدند و می‌توانستیم بازنده نباشیم.

منصور پورحیدری در مورد جدایی علی دایی به پرسپولیس گفت: این نوع برکناری را قبول ندارم حتی با یک آدم معمولی هم این نوع برخورد درست نیست چه برسد به علی دایی که از افتخارات فوتبال این مملکت می‌باشد و احترام ایشان بسیار واجب است و دلیل این کار را نمی‌دانم.


انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
حتما سیاسی کاری شده توسط یکعده کج فهم وحسود ،اعتبار علی دایی بیشتر شد اتفاقا ،رفتن نام علی دایی به کتاب گینس نشانگر لیاقت اوست خارجیها قدرش را دانستند متاسفانه یکعده ایرانی عقده ای نفهمیدند که چطور با اسطوره فوتبال دنیا برخورد کنند ،خود شکن آینه شکستن خطاست !!!!
آخرین اخبار