نایب رئیس شمشیر بازی استان اصفهان گفت: ما نباید از تیم ملی شمشیر بازی بانوان به خصوص تیم فلوره‌ توقع داشته باشیم که مدال کسب کنند اما با این حال آنها عملکرد خوبی داشتند.

 مریم آچاک، نایب رئیس شمشیر بازی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: شمشیر بازی بانوان به دلیل عدم حضور در مسابقات بین‌المللی و آسیایی تیم قدرتمندی ندارد اما با این حال تیم سابر بیش از سایر رشته‌ها در تورنمنت‌های خارجی حضور دارد اما تیم فلوره به دلیل این که هر از گاهی به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود، نمی‌تواند بازی خوبی ارائه دهد و من فکر می‌کنم این رشته مظلوم واقع شده است.
 
 وی تصریح کرد: فلوریت‌ها همیشه با بد شانسی روبرو بودند و تا یک بازی را واگذار می‌کنند کنار گذاشته می‌شوند.
 
 دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ادامه داد: ما شمشیر بازان خوبی در اختیار داریم و با یک انتخابی خوب و درست می‌توانیم این افراد به تیم ملی دعوت کنیم و به راحتی مدال‌های خوبی کسب کنیم.
 
آچاک تاکید کرد: من نمی‌دانم چرا از سوی فدراسیون اطلاعیه‌ای مبنی بر انتخابی تیم ملی ندارند تا استان‌ها بازیکنانشان‌ را برای انتخابی تیم ملی دعوت کنند کار فدراسیون جالب است ما خبر دار شدیم که چه زمانی انتخابی است پس چگونه  بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی امید‌های آسیا مرحله انتخابی را پشت سر گذاشتند؟!

مربی تیم فلوره اذعان داشت: خانم‌های ورزشکار همیشه در حاشیه هستند این خیلی بد است که به بانوان بهایی داده نمی‌شود ما در مسابقات آسیایی اینچئون شاهد بودیم که اولین مدال طلا توسط بانوان کسب شد اما باز هم در ورزش شاهد تبعیض هستیم.
 
وی در خصوص عدم حضور بانوان شمشیرباز در مسابقات آسیایی اینچئون گفت: من فکر می‌کنم تا زمانی که فدراسیون تمام استانها را در برنامه‌های خود دخیل نبیند ما راه به جایی نخواهیم برد.
 
به دلیل عملکرد ضعیف تیم دختران در مسابقات گذشته نتوانستیم بازیکنی به مسابقات اینچئون اعزام کنیم. من اعتقاد دارم که اعزام نکردن این بازیکنان به بازی‌های مهمی مثل اینچئون کار صحیحی بود چرا که در صورت عملکرد بد این بازیکنان باید افرادی پاسخگو باشند و با عدم اعزام کار خودشان را راحت کردند و از انتقاد شدن خود را نجات دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابی ، شمشیر ، اطلاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار