نریمان با بیان اینکه خرید و فروش مسکن مهر هیچ شرطی ندارد، گفت: تا پایان سال 200 هزا رواحد مسکن مهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محسن نریمان در مراسم افتتاح مرکز انتظامی فاز 8 پردیس گفت: به دنبال این هستیم که مسکن مهر را با طرح‌های روبنایی و زیربنایی در راستای بسترسازی رضایت مردم تحویل متقاضیان دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حضور نیروی انتظامی ارزش افزوده را برای مسکن مهر به وجود می‌آورد گفت: در بسیاری ازشهرهای جدید کشور مسکن ساخته شده اما به دلیل مشکلاتی قابل افتتاح نیست.

وی یادآور شد: از محل فروش زمین‌های شرکت عمران شهرهای جدید مرکز انتظامی را می‌سازیم که امنیت را برای مردم فراهم کرد.

نریمان تصریح کرد: شهر سالم، پویا، استاندارد با ویژگی‌های امنیت، آرامش و آسایش را برای مردم ارزیابی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید درادامه گفت: برای ما کاملا مسجل است که اگر فضا اینگونه نباشد اقبال مردم به سکونت کم خواهد شد.

نریمان خاطر نشان کرد: اگر لازم باشد شرکت عمران شهرهای جدید را می‌فروشیم و مصلا می‌سازیم.

براساس این گزارش همچنین حسن ولی‌پور در حاشیه افتتاح مرکز انتظامی فاز 8 شهر پردیس اظهار کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌های مسکن مهر 51 درصد است و 15 هزار واحد آماده تحویل است، اما به خاطر نداشتن امکانات تحویل نشده است.
 
وی با بیان اینکه در فاز 8 (دره‌بهشت) 26 هزار واحد مسکن در حال ساخت است گفت: هم اکنون حدود 1000 واحد مسکن مهر این فاز آماده افتتاح است که امکانات روبنایی و زیربنایی ندارند.
 
وی با تاکید بر اینکه پیشرفت فیزیکی امکانات روبنایی و زیربنایی فاز هشت حدود 50 درصد است بیان کرد: پیشرفت فیزیکی امکانات زیربنایی فاز 11 حدود 40 درصد و فاز 9 قدیم 70 تا 80 درصد است.
 
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه گفت: تمام هزینه انشعابات را به وزارت نیرو پرداخت کردیم و در حال مذاکره با آنها هستیم.

وی یادآور شد: در این رابطه در دفتر معاون اول رئیس جمهوری  جلسه‌ای برگزار و جهانگیری بر تکمیل هر چه زودتر این پروژه‌ها تاکید کرد.  
 
ولی‌پور با اشاره به اینکه از زمان حضورمن در شرکت عمران پردیس 22000 واحد مسکن مهر آماده و تحویل داده شده است ،افزود: زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خرید و فروش مسکن مهر در شهر عمران فراهم شده و واحدهای تمام شده و نیمه‌تمام که پیش‌قرارداد دارند قابل نقل و انتقال هستند.
 
وی با بیان اینکه 46000 واحد مسکن مهر پیش قرارداد دارند گفت: خرید و فروش مسکن مهر هیچ شرطی ندارد فقط یک نفر می‌تواند یک واحد مسکن مهر را خریداری کند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن خطیب
۲۲:۳۸ ۳۰ تير ۱۳۹۴
بدقولی وکمکاری مسولان عمران پردیس(فاز8) پدر متقاضیان را دراورده،اخه مردم مستاجر چه گناهی کردند، به وعده تحویل هیجده ماهه دولت وقت اطمینان کردند، اکنون سه سال گذشته،پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی نکرده است
Iran (Islamic Republic of)
فتحگر
۱۶:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
تجویل"خانه" بدون آب وبرق گاز وتلفن در"رشت"! میخواستم بدینوسیله پیام ما" صاحبان مسکن مهررشت "را به وزیرمسکن ومسئولین مسکن مهربرسانید که درکجای جهان "خانه"را بدون آب وبرق وگاز وتلفن می دهند!!! خانه ای تمام پولش را داده ایم وطبق قراردادبایددرآخراسفند92تحویل داده شود ،درمهر93تحویل داده اند! "کلیدش"را تحویل داده اند! این خانه نه آسانسورش آماده است ونه کمدی ونه کابینتی ونه تجهیزات سرمایشی وگرمایشی و.... آیا درهیچ کشوری ازاین عالم دولتی پیدامی شود اینطوری مردمش را تحقیرکند! خانه یعنی فقط"چهاردیواری"بدون هیچگونه امکانات! خواهشمندم ،این پیام ما را به آقای اخوندی واگربرایتان ممکن است به رئیس جمهورمحترم آقای روحانی برسانید وبگویید این وضعیت ما متقاضیان مسکن مهررشت است وشاید اکثرشهرهای کشورایران! ما شکوائیه ما به کجاببریم؟
آقای نذیمان این چه وضعی است!؟
آخرین اخبار