سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی دوستانه با رئال مادرید گفت: با توجه به جو پیش آمده عقل حکم می‌کند که این دیدار در حال حاضر منتفی شود.

مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اوضاع و احوال پیش آمده مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند که از این بازی دوستانه صرف نظر کنند. مذاکرات انجام گرفته باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید از قبل قطعی نبود و فقط این 2 باشگاه قرار بود مذاکرات خود را انجام دهند تا در صورت لزوم آن را به قطعیت برسانند ولی درحال حاضر بهتر است جو باشگاه پرسپولیس را در نظر بگیریم و به این بازی دوستانه جواب منفی بدهیم و بازی با رئال مادرید را لغو کنیم.

وی همچنین درباره جذب مربی خارجی برای باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اینگونه صحبت‌ها گمانه زنی و شایعه است چراکه درخشان در حال حاضر هدایت تیم پرسپولیس را به خوبی انجام می‌دهد و عملکرد مناسبی تا به اینجا از خود نشان داده است.

خواجه‌وند در ادامه بیان کرد: همچنین وضعیت اسپانسر در پرسپولیس در روزهای آینده مشخص خواهد شد و آن را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حق رشد صادقیان توسط باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: هنوز نامه‌ای بابت حق رشد پیام صادقیان از باشگاه ذوب‌آهن به تیم پرسپولیس ابلاغ نشده است.

خواجه‌وند درباره محرومیت صادقیان عنوان کرد: محرومیت صادقیان روز 23 مهر تمام می‌شود و این بازیکن می‌تواند در بازی‌های تیم شرکت کند.

وی همچنین درباره درگیری رضا حقیقی در اردوی کیش عنوان کرد: این درگیری بین رضا حقیقی و مربی دروازه‌بان‌ها صورت گرفته بود و قرار بر این شد که این بازیکن به تمریناتش در کیش ادامه دهد اما وقتی به تهران برگشتیم توضیحاتی را از وی بابت این اتفاق بخواهیم و در جلسه‌ای که در روزهای آینده خواهیم داشت رأی کمیته انضباطی را اعلام خواهیم کرد.

خواجه‌وند در خصوص شب گردی‌های کنار ساحل بازیکنان در اردوی کیش تصریح کرد: این موضوع شایعه است و صحت ندارد چراکه در روزهایی که من در آنجا حضور داشتم این مسائل وجود نداشت و ساعت ورود و خروج برای بازیکنان تعریف شده بود و کاملا تحت نظر مربیان بودند.

وی در مورد تغییر و تحولات مدیریت در باشگاه پرسپولیس افزود: موضوع تغییر و تحولات مدیریت در این باشگاه مطرح نشده است و این بازی دوستانه با رئال مادرید باعث حساسیت‌هایی شده است که در واقع بهتر است بگویم که باشگاه پرسپولیس در مذاکرات اولیه این قضیه را قطعی نکرده بود و امکان برگزاری این بازی توسط مسئولان باشگاه تأیید نشده بود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت اسپانسر این تیم تصریح کرد: معتقد هستم که ادامه همکاری با اسپانسر قبلی وجود دارد و این باشگاه درصدد تغییر اسپانسر نیست و جایگزینی نیز برای آن درنظر نگرفته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۲۱:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
مرسي از خبر جالبتون
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
خیلی خوب بود ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
خبر فوق العاده بود.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۰:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
با توجه به وضع پرسپولیس خبر خوبی بود
آخرین اخبار